Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Bij inbellen op mijn GSM en niet opnemen door mij, hoort de beller geen VOICEMAIL , maar komt volgend bericht " het oproepnummer dat u gevormd heeft is NIET in gebruik”. 😱BIZAR ,want bij check via instellingen op mijn gsm via MyProximus en ook via 1969 Voicemail instellen via het submenu , is er een automatisch antwoord dat wel te horen is.Moet er nog een actie gebeuren ?
Hallo allemaal,Van in het begin hebben wij problemen met de V7 decoder. Na het opstarten hebben we telkens zwart beeld, geluid werkt wel. Bij Uit en direct terug Aan werkt het ineens wel. In de Proximus winkel kreeg ik het advies de HDMI kabel te vervangen door een recentere versie. Zo gezegd, zo gedaan. Helaas geen oplossing. Toen ik opnieuw in de winkel om raad ging was volgens hun de decoder foutief. Deze heb ik vandaag vervangen door een nieuw exemplaar en nog steeds hetzelfde probleem. Nu komt er zelfs bij dat we bij opnames groen beeld hebben of als we wel beeld hebben het geluid er niet is.De decoder is direct via kabel aangesloten op de bbox.Alles is al meerdere malen gereset.Allemaal zonder resultaat. Nog iemand met deze problemen en/of een oplossing?
Ik val bijna flauw van mijn eerste aankomst op dit forum hier. Ik dacht te overdrijven door te zeggen dat we meermaals per dag problemen hebben, maar dit is dan ook echt zo bij honderden-duizenden klanten. Alleen al de eerste pagina hier gaat tot 10u geleden en er zijn er wel duizenden.Bij deze draag ik ook mijn steentje bij. Zonder zeveren, hebben we dit meermaals per dag:Proximus box gaat gewoon niet meer aan. Blauw lampje op de afstandsbediening pinkt eeuwig. Dan haal je de batterijen eruit om het te stoppen uit zijn loop en reset je de hele box (duurt eeuwig). Geen geluid, wel beeld. Geen beeld, wel geluid. Voortdurend wegvallen van links/rechts kanaal, uitzonderlijk zelfs beiden. Na tientallen controles over de maanden heen ligt dit niet aan ons HiFi-systeem. Is splinternieuw en netwerk-/CD-speler speelt prima. De DAC speelt prima stereo af van alles wat door de TV komt, behalve wat van de Proximusbox komt Serverproblemen, of twee soorten probleemcodes (iets van 130 en nog een an
Ik probeer vandaag aan te loggen op proximus pickx via de computer. Helaas krijg ik steeds volgend bericht:Deze pagina werkt nietAls het probleem blijft optreden, neem je contact op met de site-eigenaar.HTTP ERROR 400Hierdoor kan ik momenteel niet aan mijn opgenomen programma’s via de pc.Is dit probleem gekend?
Wanneer ik inlog op de Pickx app blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en mijn toestel opnieuw opgestart. De pickx app zit ook in mijn abbonement. Hoe komt dit?
Beste,Ik heb een openstaand saldo van €168,77.Ik heb de voorbije maanden geen uitkering ontvangen en veel ziekenhuis kosten gehad…Kan ik dit in 4-5 keer telkens een bedrag van €34/maand overmaken?Dit zou mij enorm helpen ook met de energie prijzen van op heden. De huurprijs van mijn woonst is ook al met €100 geïndexeerd. MVGArnaud Binst
enkele weken geleden heeft mijn BBOx 3 de geest gegeven en is vervangen door een nieuwe ,idem model, niettegenstaande men beloofde een nieuwer type te leveren, maar goed..alles aangesloten en de nodige stappen doornomen zoals men ze voorschrijft . ik heb er ook ervaring mee want is niet de eerste maal dat ik Bbox/decoders vervang.alles werkt perfect maar toch viel me iets op..mijn locatie , op desk/laptop die vroeger altijd correct stond volgens mijn woonplaats is dat nu niet meer..in bevind mij opeens xxx km van mijn woonplaats.ook onmogelijk om de locatie aan te passen want Google Locatie blijft halsstarrig Roeselare ingeven.om iets meer duidelijkheid te krijgen heb ik mijn IP adres opgezocht en wat blijkt?mij IP adres is gelinkt aan een locatie in Roeselare.. en nog straffer.. enkele dagen geleden was dat Mouscroun..iemand een idee?
Beste, Ik heb sinds de nieuwe tv decoder aanhoudende problemen. Eenderzijds heb ik heel vaak dat de decoder op geen enkele toets reageert, waarna ik die dien te resetten.Anderzijds heb ik heel vaak foutcodes bij het herstarten van een programma of het bekijken van opnames. Na meermaals contact blijven deze problemen aanslepen. Mijn pogingen bestaan uit:telefonisch, verschillende lange gesprekken met als toppunt een wachtmuziek van 1u15 waarna het gesprek plots stopt. via de chat, met als hoogtepunt een 3 uur lang gesprek met telkens andere mensen.mij laten terug bellen, waar ik dan via het doorschakelen niet bij de juiste mensen kom. Om geen verdere tijd te verspillen (en ook niet alles iedere keer te moeten uitleggen aan verschillende personen) zoek ik dus een manier om te mailen, maar na het invullen van de vragen komt er steeds op dat er enkel via chat of telefonisch contact kan. Hopelijk kan ik op deze manier een klachtendossier openen. hopend op een oplossing,Brecht
Goedemiddag, ik heb vandaag - onvermoedend blijkt nu - een betaling gedaan op BE61 0910 1660 5217 met referte 720/6735/07081 ondanks ik zeker was het juiste nummer te hebben gebruikt. Omdat mijn diensten niet geheractiveerd werden heb ik opnieuw via QR code van thuis uit opnieuw betaald. Ondertussen de klantendienst aan de lijn gehad. Zij zeggen maar 1 betaling te hebben ontvangen… Het gaat over 395,06€ (x2 in totaal betaald dus...). Is dit nummer van jullie? Zo nee, wat moet ik doen?Graag jullie bericht via mail aub.
Ik probeer bepaalde toestellen van buitenaf bereikbaar te maken via IPv6. Daarvoor moet je gaatjes maken in je firewall. Na even zoeken heb ik de juiste plek gevonden om dit in te stellen (niet onder firewall, maar “IPv6 Pinholes” onder “port mapping” 😅) Maar wat ik daar ook ingeef, ik krijg steeds volgende meldingDestination IP : must be an IPSource Port : Must be a number (1 to 65535) Iemand wel succes?
Ik ben sinds oktober zelfstandige geworden (eenmanszaak). Ik zou graag mijn privé account omzetten naar business account. Wat moet ik doen?
In september de beslissing genomen over te stappen van Telenet naar Proximus. Enkel maar problemen rond installatie. Op 7 november kwam er iemand langs maar kon de installatie niet volledig uitvoeren. Binnen de 48u ging ik gecontacteerd worden. Helaas zijn we al 14 dagen verder en hoor ik niemand. Verschillende telefoontjes verder van om en bij de 45min wachttijd levert geen deftig antwoord. Een bezoekje zaterdag aan de Proximus shop levert ook geen oplossing => u hebt uw overstap niet in de shop aangevraagd maar via iemand die aan huis komt => wij kunnen niets doen.
Kunnen we dergelijke functies krijgen op alle BBox3-gateways? Momenteel wordt NAT-loopback alleen ondersteund op de Technicolor box.
Met de black friday aanbieding heb ik mijn S21 ultra vervangen door de S22 ultra bij een proximus winkel.Door te wonen in huis met goede isolatie, is mijn mobiel bereik erg beperkt.VoWifi is voor mij essentieel en heeft me al vaak dienst bewezen op mijn vorige toestel. Helaas krijg ik met de S22 Ultra VoWifi niet actief, waardoor ik telkens oproepen mis.De instellingen staan zoals aangegeven op de website.Bij de proximus winkel hebben ze daarnet uit voorzorg mijn simkaar vervangen, zonder effect.Verder zeggen ze niets te kunnen doen en wijzen ze me door naar de support dienst van Samsung. Wel de EUX versie ontvangen van proximus ipv de LUX variant, zou dit de boosdoener kunnen zijn?
Bij het online bestellen van een abonnement koos ik de optie full control.Indien ik me nu bedenk en dat liever niet had.hoe annuleer ik deze optie?
Deze week hebben wij een nieuwe afstandsbediening V6 ontvangen in ruil voor onze oude kapotte. Jammer genoeg werkt de pauzeknop niet, al de rest wel. Het lichtje van de pauzeknop brandt wel en we zien het lampje op de decoder knipperen. We hebben de decoder al gereset. Onze televisie is een nieuwe Panasonic. Hoe kunnen wij dit euvel oplossen?
Mijn internet en tv werken niet meer. Ik heb een afspraak gemaakt en op woensdagvoormiddag zou men langskomen. Die afspraak is gedurende de dag constant verplaatst geweest, tot 4 keer toe. Het laatste bericht was dan de afspraak is verplaatst naar morgen. De volgende dag is die ook 3 maal verzet geweest en uiteindelijk iemand gekomen maar die kon het probleem niet oplossen. De volgende dag zou Proximus ons opbellen voor een afspraak, maar weer niemand gehoord. Dan maar zelf contact opgenomen met hen. De ene wist dat er een lasser moest komen, de andere niet. De ene zei ons dat er al een volgende afspraak was, de andere niet, dus weer niet opgelost. Ondertussen zitten wij hier nog altijd zonder internet en tv en is er nog altijd geen zicht op een oplossing en niemand weet wat te doen. Wat moet je dan doen als klant??
Beste, We hebben 2 problemen: eerste probleem is dat de tv voor enkele seconden of volledig blokkeert. Het tweede probleem is dat de wifi op smartphone en tablet ook enkele seconden stopt. Wie kan mij hierbij helpen, aub? Mvg, Palmyre
Hallo, wij hebben onze oude TV vervangen door een nieuwe o.a. omdat we dachten dat deze de oorzaak was dat het dikwijls een heel geklungel was om uiteindelijk beeld te krijgen maar met de nieuwe Samsung TV is het net hetzelfde, reden is volgens ons dat de Proximus decoder V7 dikwijls (niet altijd) te langzaam opstart en dat terwijl ook de TV automatisch mee wordt opgestart door de decoder maar die vind dan geen bron en gevolg is het alweer een hoop geklungel om uiteindelijk beeld te krijgen, natuurlijk kunnen we het automatisch opstarten van de TV uitschakelen maar dat is dan volgens ons toch zeker een stap terug in onze huidige wereld van technologie nietwaar! Ter info, de decoder wordt gewoon uitgeschakeld met de afstandsbediening dus niet volledig stroomloos uit gezet en start op uit slaapstand in normale modus dus hij staat niet op ECO. M.V.G. Lieve
Sinds enkele weken stel ik vast dat op bepaalde dagen mails die ik geklasseerd heb in onderliggende mappenstructuur ‘s anderendaags onvindbaar zijn (synchronisatie issue op mailserver bij backup processen ‘s nachts ?)Het probleem doet zich niet altijd voor, maar op bepaalde dagen zijn alle geklasseerde mails verdwenen.Ik ben zo de mails die ik klasseerde tussen 9 november 22 en 17 november 22 kwijt gespeeld. Ook de mails die ik gisteren (23 november) geklasseerd heb waren deze morgen verdwenen.Reeds 2 maal naar helpdesk gebeld maar deze mensen zijn niet voldoende technisch onderlegd om me te kunnen helpen. Laatste heeft getracht me met expert door te verbinden, maar na ellenlange wachttijd heb ik dit opgegeven…Wie kan/wil de experten hier eens opzetten om tot een goede oplossing te komen, want momenteel kan ik proximus niet meer vertrouwen voor de backup/klassement van mijn emails die ik wil bewaren.Ter info : ik gebruik momenteel slechts 3GB van de toegewezen 50GB.
Beste, Gisteren 8/12/22 is er een medewerker bij ons geweest om het bizz s abonnement aan te sluiten. Hij vertelde ons dat we zelf ons andere abonnement bij jullie (familus) moeten opzeggen. Kunnen jullie dit in orde brengen zodat we geen 2 afrekeningen krijgen? We schakelen dus over van privé naar zakelijk. Privé mag volledig opgezegd worden (internet , tv en vaste lijn) daar we nu zakelijk aangesloten zijn. Vriendelijke groeten,Toon BrosensBROCON bv Kleine Gammel 26Rijkevorsel
Vandaag probeerde ik online een nieuw GSM-abonnement te bestellen met iPhone, om één of andere reden lukte dit niet. Ik chat met een medewerker die dit na heel lang werk en veel technische problemen kan doen. Daarna stuurt men mij een mail dat mijn bestelling naar een adres gaat verstuurd worden waar ik al 5 jaar niet meer woon. Ik ga terug naar de chat, waar ik koudweg word genegeerd. Telefonisch krijg ik niemand te pakken. Logisch ook, als er zoveel technische problemen zijn. Ik ben vandaag in totaal al 2 uur bezig met deze bestelling. Proximus heeft zijn afspraak met de 21ste eeuw gemist wat betreft klantenservice. Wat een soap en een echte schande is dit zeg!
Hallo,Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar het retourlabel ontbreekt. Zit er niet bij of ook niet per e-mail. Kan iemand een label bezorgen?Via de chat ging het mij ook al worden toegestuurd, maar niets gehad.
Sinds 2 dagen kan ik geen programma’s meer oproepen (uitgesteld kijken).ik krijg telkens de boodschap “oeps, er ging iets mis. dit programma kan helaas niet worden afgespeeld” foutcode P015.ik heb de modem al gereset, de decoder, … niets helptheb fiberaansluiting en V7.
Hallo,ik heb nu internet + tv.Ik bestelde online een smartphone + abonnement.zal mijn pack nu automatisch een flex pack worden internet + tv + mobiel ?En krijg ik dan een cadeautje omdat ik flex werd ? 😊
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.