Mijn internet en tv werken niet meer. Ik heb een afspraak gemaakt en op woensdagvoormiddag zou men langskomen. Die afspraak is gedurende de dag constant verplaatst geweest, tot 4 keer toe. Het laatste bericht was dan de afspraak is verplaatst naar morgen. De volgende dag is die ook 3 maal verzet geweest en uiteindelijk iemand gekomen maar die kon het probleem niet oplossen. De volgende dag zou Proximus ons opbellen voor een afspraak, maar weer niemand gehoord. Dan maar zelf contact opgenomen met hen. De ene wist dat er een lasser moest komen, de andere niet. De ene zei ons dat er al een volgende afspraak was, de andere niet, dus weer niet opgelost. Ondertussen zitten wij hier nog altijd zonder internet en tv en is er nog altijd geen zicht op een oplossing en niemand weet wat te doen. Wat moet je dan doen als klant??
Geen internet en tv en afspraken worden niet nagekomen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

