Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik ontving een nieuwe modem/internet box en zou de WiFi toegangscodes per sms ontvangen. Ik heb de modem nu al een paar dagen in huis maar kreeg nog steeds geen toegangscodes. Het ganse weekend al heel wat tijd gespendeerd aan chatten, bellen met helpdesk en nog steeds geen codes gekregen. My Proximus werkt ook niet via de website enkel via de app en dat brengt ook geen oplossing. Wat kan ik nog doen?
Hoi,Ik merk dat ik nu al twee weken op rij geen veldrijden meer kan kijken via Pickx. Is dit plots niet meer gratis of is dat nu een ander kanaal?Mvg,Danny
Wanneer iemand mij een email stuurt krijgt hij volgend berichtThe following message to <meeyanakawamasons@yahoo.com> was undeliverable.The reason for the problem:5.3.0 - Other mail system problem 554-'30 Sorry, your message to meeyanakawamasons@yahoo.com cannot be delivered. This mailbox is disabled (554.30).' Reporting-MTA: dns; mailsec213.isp.belgacom.beFinal-Recipient: rfc822;meeyanakawamasons@yahoo.comAction: failedStatus: 5.0.0 (permanent failure)Remote-MTA: dns; [67.195.228.94]Diagnostic-Code: smtp; 5.3.0 - Other mail system problem 554-'30 Sorry, your message to meeyanakawamasons@yahoo.com cannot be delivered. This mailbox is disabled (554.30).' (delivery attempts: 0) ook wanneer ik een email naar mezelf stuurDit email adres is mij niet gekend
Op mijn abonnement staan 2 nummers. Op mijn Samsung S22 is het geen probleem om te bellen over wiifi. Nu een nieuwe A53 gekocht voor mijn vrouw, daar kan dit geactiveerd worden maar wekt niet.Is dit een instelling die aan jullie kant moet geactiveerd worden?Alvast bedankt
Hallo , ik heb in oktober een afbetalingsplan aangevraagd en deze gekregen , nu was het niet mogelijk om die van november al af te betalen dus wouden we het vandaag voor 2 maanden al betaling en nu is alles afgesloten . Probeer contact op te nemen met Proximus , maar bellen gaat niet aangezien alles is afgesloten
Beste,Voor onze nieuwbouwwoning kwam op 23 nov de lasser langs om de vooraanleg te finaliseren. Op dit moment hadden we ook reeds een afspraak vastliggen voor de dag na onze verhuis de binnen aansluiting te voltooien (do 15 dec). Na een hele dag verlof te nemen blijkt om 17h dat er geen technieker langs komt, echter krijgen we om 16h57 wel een mailtje dat de installatie voltooid is. Na uren overleg met de helpdesk bleek dat er door interne miscommunicatie bij Proximus er voor de binnen installatie op 15 dec verkeerdelijk een lasopdracht was geregistreerd. Gezien deze reeds gedaan was op 23nov is er volgens de helpdesk daarom niemand langsgekomen...Na vandaag wederom uren met de helpdesk en de planning aan de lijn te hangen krijg ik een afspraak voor de binneninstallatie te voltooien op 11januari (4 weken na datum!!!!)… Ik begrijp als klant niet dat de gevolgen van de verkeerde inplanning langs jullie zijde op de klant worden verhaald. Deze situatie zorgt ervoor dat we de volgende maand
Een tijdje terug ontvingen we een rekening die veel lager was dan onze normale maandelijkse bedrag en we hebben toen meteen gebeld, maar er werd ons gezegd dat het klopte, dus hebben we de rekening betaald. De maand er op kregen we meldingen dat we achterliepen en of we een dubbele betaling konden doen. Weer gebeld, situatie uitgelegd en afgesproken dat we huidige rekening ineens zouden betalen en de vorige dan in delen. Dat was akkoord en hebben we op email. Allebei de betalingen zijn toen gedaan. Nu gisteren een melding in de avond gehad dat we achterliepen en als we niet betaalden we zouden worden afgesloten over 2 dagen. We lopen niet achter, hebben we bewijzen van, maar ipv 2 dagen wachten was vannacht de internet afsluiting al gedaan. Nu zijn we al heel lang aan het proberen te bellen maar niemand lijkt ons te helpen. Dit is onacceptabel. We hebben netjes betaald en worden gewoon afgesloten. Wat is dit voor een rare streek? Graag zsm hulp en aansluiting. We betalen ons niet rot v
Hallo,ik werd reeds een aantal maal gecontacteerd om Fiber aan te sluiten maar heb toch nog een aantal vragen ivm deze aansluiting.Eventueel dat een technieker vooraf langskomt om dit eerst te bekijken.momenteel komt internet bij ons binnen via de telefoonaansluiting, deze komt uit in de garage via een buis uit de grond. Dit werd 25 jaar geleden voorzien en heb geen idee waar de kabel/buis aansluit op het net. Moet men dan mijn oprit opbreken om de aansluiting te verrichten ? Wij hebben een alarm die aangesloten is op onze vaste telefoonlijn. Ik heb begrepen dat dit niet meer mogelijk is met een Fiber aansluiting. de telefoonkabel is aangesloten in de garage maar mijn bbox staat boven in de bureau, de TV’s en computers zijn geconnecteerd via Devolo stekkers. Zal Fiber hiervan de kwaliteit verbeteren want momenteel hebben wij regelmatig onderbrekingen in wifi signaal, opnames die vastlopen, beeld dat blijft hangen, ...
Ik bestel online een abonnement met smartphone.eveneens vraag ik mijn nummer (Orange) te behouden.hoe verloopt dit verder? Ze sturen de gsm met simkaart op ?krijg ik eerstdaags een bericht van Orange dat mijn service stopt ? Moet ik zelfnog iets ondernemen naar Orange toe? Of regelt Proximus alles?En moet ik de nieuwe simkaart gebruiken ? Of kan ik de oude blijven gebruiken ?Hoe ben ik 100% zeker dat ik mijn nummer niet verlies? Wordt dat gekoppeld aan die nieuwe simkaart ? Zal ik mijn actueel nummer terugvinden op die nieuwe kaart ?Want ik heb schrik van mijn nummer te verliezen. Ik denk dat ik dat heb aangeduid maar bij mijn orderbevestiging wordt daar niets van vermeld…
Appartement aangekocht in een gebouw met 4 appartementen. Er is een technische ruimte waarbij de coax kabel van telenet wordt vertakt in 4 om elke appartement een aansluiting van telenet te geven. Nu is er ook een oude voeding van Belgacom (2 rode pijlen) dat binnenkomt in de technische ruimte. Ik ben geen fan van telenet en wil proximus aansluiting hebben. Fysieke winkel en telefonische dienst kunnen mij niet verder helpen… Technieker voor installatie wist het ook niet..Welke kabel (DSL/UTP/Andere??) dien ik te trekken van mijn berging, naar de technische ruimte om en hoe dien ik deze kabel te verbinden met het oude bakje van Belgacom om toch Proximus te hebben?Alvast bedankt voor uw hulp!
Hallo,> Ref.: R4WEBSHOP016212247> Klantnummer: 61824****Bestelling op 29/11/2022 gedaan van een nieuwe smartphone op mijn bestaand abonnement. Levertijd zou 2/3 werkdagen zijn. Alle begrip dat dit langer duurt in deze drukke periode maar… Mijn order staat nog steeds op: uw bestelling is ontvangen, wij gaan ermee aan de slag. Ondertussen al gechat met iemand maar hier is enkel uitgekomen dat er een dossier van me open staat omdat de order nog niet verwerkt is. Ik heb bij het plaatsen ook Meteen deze bestelling betaald en een orderbevestiging via mail ontvangen. Wat is aan de hand met mijn dossier?
Voor de zoveelste keer wil ik tv kijken en daar gaat mijn tv avondje opnieuw. Melding er is een probleem met je internet verbinding. Elke dag is er een probleem met Proximus, WiFi werkt niet (mag ik de booster voor de 100e keer opnieuw synchroniseren) tv doet het niet (resetten enz helpt niet) ik word er knettergek van en mijn geduld is helemaal verdwenen. Ik denk dat ik met hangende pootjes terug naar Telenet ga, daar was de WiFi een ramp maar dan hadden we op zijn minst nog tv. Iemand de ultieme tip om toch eens zonder problemen van mijn Proximus abonnement te kunnen genieten?
Waarom vind ik VRT Max niet in het Proximus aanbod op mijn Samsung Smart TV (maar wel VTM Go)? Ik heb een Samsung QE55Q6FAMLXXN.
Hallo allen,Korte vraag ivm de Fiber packs die nu stevig gepromoot worden: komt er bij de switch naar fiber ook een noodzakelijke verandering in de Bbox en/of TVdecoder, of kan ik mijn bestaande blijven gebruiken? Ben namelijk heel tevreden van mij V5mini en hoor veel minder goede dingen over de Android decoder dus zou dat liever zo houden. Mvg!
Beste, wij hebben al jaren internet en vaste telefoonlijn bij ProximusWij, (ik en mijn ouders) zijn door omstandigheden aan het uitzoeken om te stoppen met Telenet TV en dan (MISSCHIEN) de tv ook bij Proximus te gaan nemen erbij (in een pakket ofzo) Mijn ouders zijn bejaard en ik moet dus hun zelf tot in de kleine details kunnen uitleggen wat er veranderd als ze ook de TV via Proximus gaan krijgen.Er mag niks veranderen aan onze internetverbinding of vaste telefoon, dit moet allemaal hetzelfde blijven .. alleen tv erbij voor op 2 Televisies in huis en graag dan ook met een extra filmpakket erbij. Extra vraag wat heb ik nodig? (behalve abonnement op Proximus TV)1 TV staat al vlakbij de Proximus BBOX en aansluiten zal daar geen probleem zijn. Maar, de 2de tv staat redelijk ver van de BBOX af op de slaapkamer dus, slaapkamer heeft een werkende vaste internet kabel tot op de slaapkamer (stomme vraag misschien, maar ik had nog nooit tv van Proximus) .. wordt de 2de tv dan op dezelfde ethern
Blauw adsl lampje blijft flikkeren. Probeer al drie dagen de klantendienst te bereiken via chat, zonder resultaat (we proberen één van onze medewerkers te bereiken, duurt langer dan verwacht etc.)
GeachteHeb een nieuwe gsm aangeschaft in telefoon winkel Gent van samsung a71 naar samsung a53.Alle apps getransfereerd naar nieuwe gsm Mijn public wifi is verdwenen en via myproximus en via wifi public alle richtlijnen gevolgd maar lukt niet meer.Welk domein moet ik invullen?
dit duurt al de hele voormiddag en ze doen er niets aan, zet de modem uit trek de stekker uit maar ik verwacht meer dan dat, langskomen en oplossen, of niet meer betalen ze kunnen kiezen
Hallo,Krijg briefwisseling en e-mails in het engels vandaar ik geen engels kan, zou ik deze graag ontvangen in het Nederlands In mijn account kan ik dit niet aanpassen heb al een mail gestuurd naar proximus maar tot op heden nog geen verandering. Weet iemand hier raad mee? Alvast Bedankt!
Al 3 dagen moet ik wachten dat mijn simkaart moet worden geactiveerd ik heb al met de klantendienst gebeld maar ze gooien de hoorn erop wat kan ik nog meer doen ik kom van scarlett naar proximus
van mijn email adres jean.willemsok@skynet.be komt in mijn mailbox geen enkele mail meer binnen en ik kan er ook geen versturen heb niks verkeerd gedaan plots geen reactie meer wat zeer vervelend is .Wat raar is dat mijn 2de email adres met Outlook wel nog gaat, maar de meeste kennissen kennen dit niet wordt enkel in een beperkte kring van goede vrienden gebruikt.Geachte kan mijn mailbox niet weer normaal werken MET SKYNET ?
Regels instellen op de inbox werkt heel soms, maar meestal gewoon niet.Het ticketje is geopend op 13/04 (2022 - Ik zet het jaar er maar bij).Initieel snap ik dat het wat kan duren, zeker bij problemen die soms en soms niet voorkomen.Terugbellen in mei (2 keer), in juni, begin juli (2e lijns ging mij terugbellen - ‘ging’ in verleden tijd, want ik heb niets gehoord, gezien, geroken, geproefd of gevoeld).Begin juli teruggebeld en dan ook maar een klacht ingediend wat betekent dat ik zowiezo gecontacteerd ging worden ivm deze klacht (maar helaas - le silence des grand jours)11/7 teruggebeld. Ticketje hing onder de verkeerde categorie. Dus 5 paar ogen hiervoor was onvoldoende om dit op te merken. Als klant lach ik eens, want ik ken jullie interne werking niet, dus ik kan ook niet vragen onder welke categorie een ticketje is gelogd om dan te suggereren dat het de verkeerde is.Vandaag dan nog maar eens teruggebeld (8/8/2022). Het ticketje is geëscaleerd (of dit goed nieuws is weet ik zelfs n
We hebben sinds kort Proximus in huis. Mijn huisgenoten (Samsung) houden constant verbinding met WiFi, maar bij mij is het signaal zwak en valt het geregeld weg. @proximus : kunnen jullie dit verhelpen? We hebben 1 booster en ik surf met een iPhone 12.
Deze week heb ik mijn aanrekening (maand december) ontvangen en heb gezien dat mijn getrouwheidskorting er niet is afgegaan. Kan dit terug geactiveerd worden a.u.b. ? ik ben nog steeds een trouwe en tevreden klant.:-) Hoe zit het met de maand december heb ik dat te laat kenbaar gemaakt om daar nog recht op te hebben.Alvast bedankt,
Beste, Wekelijks word er een bedrag van 4,99 € aangerekend op ons abonnement, betreffende Adult VOD-XO24T.Dit hebben we nooit gewild, ik heb op verschillende manieren dit te beëindigen zonder succes.is het mogelijk dit per direct te stoppen.dank hiervoor, Vanderghinste
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.