Skip to main content
Vraag

VOice over wifi

  • December 16, 2022
  • 7 reacties
  • 78 Bekeken

Op mijn abonnement staan 2 nummers.  Op mijn Samsung S22 is het geen probleem om te bellen over wiifi. Nu een nieuwe A53 gekocht voor mijn vrouw, daar kan dit geactiveerd worden maar wekt niet.
Is dit een instelling die aan jullie kant moet geactiveerd worden?

Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • December 16, 2022

Ter info: Proximus komt pas maandag terug op het forum en zij kunnen dan kijken of de instellingen bij hen actief staan.


Martin
  • December 16, 2022

De a53 staat in ieder geval tussen de compatibele toestellen Bellen via wifi | Proximus  dus gewoon wachten tot maandag als de PX medewerkers langskomen.


  • Auteur
  • Rising star
  • December 19, 2022

Kan iemand hiernaar kijken aub?  @tina.b Ik zie dat jij over dit topic reeds antwoorden gaf.


  • Auteur
  • Rising star
  • December 19, 2022

Als test de SIM-kaarten gewisseld.  VOWifi werkt op de A53 met nr eindigend op 888.  Moet iets zijn met de Simkaart eindigend op 529.
Luc.M  jij ervaring?

 


Martin
  • December 19, 2022

Als test de SIM-kaarten gewisseld.  VOWifi werkt op de A53 met nr eindigend op 888.  Moet iets zijn met de Simkaart eindigend op 529.
Luc.M  jij ervaring?

 

 

PX moet gewoon natrekken of voor deze simkaart VoWifi actief staat, dus van zodra één van hen de draad opneemt kunnen ze dit controleren


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 19, 2022

@Lunet Ik heb de optie ook op het 2de nummer geactiveerd.

Als ons systeem een nr detecteert met een compatibel toestel, wordt dit automatisch geactiveerd, maar daar kan soms wel wat vertraging op zitten. 


  • Auteur
  • Rising star
  • December 19, 2022

HadewychT Bedankt, het werkt nu.