Hallo
Wie heeft er ook last van (gehad) van Wister en haar abonnementen?
Ik kreeg twee maanden op rij een abnormaal hoge factuur van Proximus. Daarom bekeek ik dus de bewuste facturen in detail, en ontdekte dat ik 4,99/week betaalde voor een abonnement bij Wister. Blijkbaar moet ik door heel even op een obscure internetlink te klikken een abonnement opgestart zijn, waar ik nadien ook helemaal geen gebruik meer van heb gemaakt.
Na een telefoongesprek met Proximus, kreeg ik toen een telefoonnummer om contact op te nemen met Wister. Na dat gesprek kreeg ik een bevestigingsbericht via sms dat het abonnement was opgezegd. Maar voor een eventuele terugbetaling moest ik contact opnemen met support.be@wister.eu, wat ik ook deed.
Flash forward naar vandaag. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van het bewuste e-mailadres. Ik krijg wel een nieuwe factuur van Proximus, waar het abonnement opnieuw werd aangerekend. Wat ik er wel bij moet vermelden is dat de aangerekende periode, toevallig, gelijkloopt tot de datum waarop ik het abonnement heb laten stopzetten. Voor alle zekerheid nam ik telefonisch contact op met Wister, waar ze mij bevestigden dat het abonnement was stopgezet, en er in de toekomst dus geen nieuwe bedragen zullen aangerekend worden. Ik stelde opnieuw de vraag over een eventuele terugbetaling, omdat ik geen reactie kreeg via e-mail. Dat gaat dus niet via telefoon, enkel via mail waar je geen antwoord op krijgt.
Ik stuurde een nieuwe mail naar support.be@wister.eu, met de uitdrukkelijke vraag om ook een antwoord te krijgen.
Dit is een heel verhaal, maar omdat ik er niet gerust op ben, heb ik voor mensen die al te maken hadden met Wister twee vragen:
- Hebben jullie na een vraag gesteld te hebben aan support.be@wister.eu , ook effectief antwoord ontvangen?
- Kan ik vragen naar een terugbetaling, of is dit reeds een verloren zaak? Het gaat ondertussen al over een bedrag van een kleine 60 euro. Ik betaal Proximus via dommiciliëring, maar denk er aan om de voorbije maand toch met een overschrijving te betalen (min het laatste abonnementsbedrag), kwestie dat ik die laatste 20 euro ook al niet kwijt ben.
JV88