Geachte,
Zonet (18h06) kreeg ik een sms van nummer 8841, met als melding 'Wister: gratis SMS: u bent ingeschreven voor X026T, 24H 0,00 euro. Automatische vernieuwing 4,99 EUR/week. Om te stoppen: [hyperlink] Bel: 024258252'
Nu heb ik op geen enkel moment ingeschreven bij een dergelijke dienst (pornografie denk ik), en ik zag zonet op het Proximusforum dat ik een bericht dien te posten met de vraag, aan Proximus, om dit stop te zetten. Vandaar: gelieve dit te annuleren. Ik veronderstel dat U dit weet, maar mijn gsmnummer is dus (04xxxxx, opgeslagen op uw profiel zodat niet iedereen uw nummer kan zien).
Dank bij voorbaat voor de positieve reactie,
jnelis
Bladzijde 1 / 1
Louter ter info:
Er staan op het forum verschillende berichten van deze praktijken bijvoorbeeld hier:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wister-betalingen-op-mijn-gsm-factuur-34244
bijkomende informatie:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/diensten-geleverd-door-derden-33331
Proximus lijst van 'diensten door derden", waar je contactgegevens zou moeten kunnen vinden:
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/nl/pdf/third-party-services.pdf
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Er staan op het forum verschillende berichten van deze praktijken bijvoorbeeld hier:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wister-betalingen-op-mijn-gsm-factuur-34244
bijkomende informatie:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/diensten-geleverd-door-derden-33331
Proximus lijst van 'diensten door derden", waar je contactgegevens zou moeten kunnen vinden:
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/nl/pdf/third-party-services.pdf
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Goedendag Jnelis,
Wij zijn een uitgever van multimedia-services voor mobiele apparaten (smartphones, tablets), voor het grootste deel videoservices, waarop u zich kunt abonneren.
Deze abonnementen, “M-Commerce” genoemd, laten toe uw multimedia-aankopen te betalen via de factuur van uw mobiel apparaat of via aan afname van uw voorafbetaalde rekening, vanaf uw mobiele terminal.
De verbruiker nog voor hij/zij zich abonneert geïnformeerd conform de geldende reglementering, zodat er een vrijwillige bevestiging van hem/haar vereist is. Verder sturen we u meteen na het abonneren een SMS om de aankoop te bevestigen.
Om te annuleren of voor meer informatie over uw abonnement, kunt u schrijven naar onze klantenservice op support.be@wister.eu
Wij staan ter uwer beschikking voor elke aanvullende inlichting.
Beste groeten,
Wij zijn een uitgever van multimedia-services voor mobiele apparaten (smartphones, tablets), voor het grootste deel videoservices, waarop u zich kunt abonneren.
Deze abonnementen, “M-Commerce” genoemd, laten toe uw multimedia-aankopen te betalen via de factuur van uw mobiel apparaat of via aan afname van uw voorafbetaalde rekening, vanaf uw mobiele terminal.
De verbruiker nog voor hij/zij zich abonneert geïnformeerd conform de geldende reglementering, zodat er een vrijwillige bevestiging van hem/haar vereist is. Verder sturen we u meteen na het abonneren een SMS om de aankoop te bevestigen.
Om te annuleren of voor meer informatie over uw abonnement, kunt u schrijven naar onze klantenservice op support.be@wister.eu
Wij staan ter uwer beschikking voor elke aanvullende inlichting.
Beste groeten,
Louter als bijkomende info: ivm GOF-richtlijnen
https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/klacht-fraude-aanrekening-door-derde-game-store-43295#post628126
https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/klacht-fraude-aanrekening-door-derde-game-store-43295#post628126
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.