Beantwoord
Wister? Onterecht
Sinds 3 maanden hebben wij een abonnement bij Proximus 20 . Deze telefoon is van mijn zoon. op de aanrekening staat 39,96 voor Wister, dit is voor ons en mijn zoon volkomen onbekend. Mijn zoon van 14 jaar gaat 'avonds om 21,30 slapen en blijft de telefoon beneden. op de aanrekeningen staan uren omschreven tussen 22.00 en 1.00 'nachts. wij hebben de hele telefoon en zijn geschiedenis nagepluisd maar is nergens iets te vinden van wister diensten. Ik begrijp er absoluut niets van. heb zojuist met proximus gebeld maar werd mij gezegd dit gewoon te betalen, die mevr werkte al 15 jaar voor proximus en had daar nog nooit van gehoord, als wij niet zouden betalen zou dit grote financiële gevolgen voor ons zou hebben, en werd daarna de telefoon opgehangen. Als ik dit bedrag moet betalen stopt het hier voor ons, en wil ik met onmiddellijke ingang het abonnement opzeggen en lever ik de gsm onmiddelijk in. zeker gezien het feit dat er duizenden klachten te vinden zijn op internet en social media. Met vriendelijke groeten. Bouvrie
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Bouvrie,
De juiste weg om deze betalende dienst te stoppen vind je hier.
Het is een zogenaamde dienst van een 'derde partij', waar Proximus niets mee te maken heeft.
Laat ons weten of het gelukt is.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelDe juiste weg om deze betalende dienst te stoppen vind je hier.
Het is een zogenaamde dienst van een 'derde partij', waar Proximus niets mee te maken heeft.
Laat ons weten of het gelukt is.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.