Skip to main content
Besten,

1) Welke toestellen dien ik allemaal terug te geven bij overstap naar andere provider?

2) Wat moet er allemaal bij horen bij de terug te sturen toestellen? ( weet niet meer welke kabeltjes er allemaal bij hoorden)

Ik heb in huur:

- 1 modem bbox 3

- 1 HD decoder met opname mogelijkheid

- 1 kleine decoder voor 2de TV toestel

- 1 mobile coverage extender

Moet ik deze toestellen op eigen houtje terug sturen of verwittigd Proximus mij na ik overgestapt ben?

Ik bezit ook nog 2 WiFi-bridges, maar deze heb ik gekocht en onmiddellijk betaald online, dus deze zijn van mij.

Ik stap over via easy-switch, maar neem bepaalde producten NIET over bij mijn nieuwe telecom operator. Moet ik deze zelf opzeggen??

Graag positieve antwoorden op al mijn vragen aub?😉
Ter info: kwestie wat je moet terugsturen:

alle aangekochte toestellen moeten niet teruggestuurd worden maar alles wat gehuurd werd wel.

Deze kun je trouwens ook binnenbrengen in een Proximus center .

zie onder "abonnement opgezegd"

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

>

https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html

>

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html

Bij de andere operator bv TN kun je ook je licht opsteken omtrent easy switch

>

https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/easy-switch/

Reageer