Besten,
1) Welke toestellen dien ik allemaal terug te geven bij overstap naar andere provider?
2) Wat moet er allemaal bij horen bij de terug te sturen toestellen? ( weet niet meer welke kabeltjes er allemaal bij hoorden)
Ik heb in huur:
- 1 modem bbox 3
- 1 HD decoder met opname mogelijkheid
- 1 kleine decoder voor 2de TV toestel
- 1 mobile coverage extender
Moet ik deze toestellen op eigen houtje terug sturen of verwittigd Proximus mij na ik overgestapt ben?
Ik bezit ook nog 2 WiFi-bridges, maar deze heb ik gekocht en onmiddellijk betaald online, dus deze zijn van mij.
Ik stap over via easy-switch, maar neem bepaalde producten NIET over bij mijn nieuwe telecom operator. Moet ik deze zelf opzeggen??
Graag positieve antwoorden op al mijn vragen aub?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: kwestie wat je moet terugsturen:
alle aangekochte toestellen moeten niet teruggestuurd worden maar alles wat gehuurd werd wel.
Deze kun je trouwens ook binnenbrengen in een Proximus center .
zie onder "abonnement opgezegd"
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Bij de andere operator bv TN kun je ook je licht opsteken omtrent easy switch
>
https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/easy-switch/
alle aangekochte toestellen moeten niet teruggestuurd worden maar alles wat gehuurd werd wel.
Deze kun je trouwens ook binnenbrengen in een Proximus center .
zie onder "abonnement opgezegd"
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html
>
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
Bij de andere operator bv TN kun je ook je licht opsteken omtrent easy switch
>
https://www2.telenet.be/nl/landing-pages/easy-switch/
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.