Plots alles weg van opnames die we op onze decoders hebben opgenomen en ingesteld ????
We kunnen zelfs niets meer programmeren. Zoveel serie's die we niet meer kunnen bekijken of volgen
Bladzijde 1 / 1
Hallo Luc,
Heb je hiervoor de bbox al eens een reset gegeven zoals uitgelegd wordt in dit filmpje?
Geert
Heb je hiervoor de bbox al eens een reset gegeven zoals uitgelegd wordt in dit filmpje?
Geert
Beste,
1 decoder werkt maar de andere geeft niets weer ? ik heb de laatste weken ook steeds een slechte wifi verbinding ?
1 decoder werkt maar de andere geeft niets weer ? ik heb de laatste weken ook steeds een slechte wifi verbinding ?
heb je alles al eens herstart door de stroom even te onderbreken.
Als je het al uitgevoerde hebt en Indien het je mogelijk is van beide decoders eens te wisselen van plaats.
zijn beide decoders rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de bbox
Als je het al uitgevoerde hebt en Indien het je mogelijk is van beide decoders eens te wisselen van plaats.
zijn beide decoders rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de bbox
Luc, ik zie alvast een hele boel opgenomen afleveringen staan op het netwerk.
Wat wil zeggen dat deze op beide decoders terug te vinden zijn die met het lijnnummer zijn aangemeld.
Ik zie ook 2 V5 compact decoders aangemeld.
Wat wil zeggen dat deze op beide decoders terug te vinden zijn die met het lijnnummer zijn aangemeld.
Ik zie ook 2 V5 compact decoders aangemeld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.