vandaag faktuur gekregen voor mijn tutimus,wat een schande,toen ik dit aanging waren er geen tv meer en ging ik een korting krijgen van17 euro maar noppes ,normaal betaal ik voor tutimus 89,9O -17 euro maar heb een faktuur van 118 euro ,voor deze prijs kan ik bij de concurentie toch heel wat meer krijgen
Bladzijde 1 / 1
Koen,
als korting werd toegezegd maar niet werd toegkend, moeten we dat rechtzetten.
Excuses !
kan je in een privébericht je klantgegevens doorsturen ? Dan kijken we dit na
Vriendelijke groeten
tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
als korting werd toegezegd maar niet werd toegkend, moeten we dat rechtzetten.
Excuses !
kan je in een privébericht je klantgegevens doorsturen ? Dan kijken we dit na
Vriendelijke groeten
tina
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
na meer dan een week nog altijd geen oplossing,wat een service!!!!!
het is gewoon de mensen aan het lijntje houden zodat men niet zou overstappen naar de concurrentie,
ben heel tevreden over jullie communicatie,heb al 2 dezefde brieven gekregen dat men met mijn klacht bezig is
maar een oplossing?heb in het verleden al eens 8maanden moeten wachten op een oplossing!!!!
ben heel tevreden over jullie communicatie,heb al 2 dezefde brieven gekregen dat men met mijn klacht bezig is
maar een oplossing?heb in het verleden al eens 8maanden moeten wachten op een oplossing!!!!
Dag Koen_095,
Je post via privébericht werd hierover beantwoord.
Groetjes,
Antonella
Je post via privébericht werd hierover beantwoord.
Groetjes,
Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.