Skip to main content
Vraag

Storing door incident


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

37 reacties

  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 11 december 2019
SamuelD schreef:

@katty deleu  dat is jammer om te horen. Werkt ondertussen alles terug zoals het hoort? Is er iets dat we voor je kunnen doen? 

Ja werkt intussen maar voor hoelang.

ik heb in het verleden al eens gebeld met wat ze konden doen voor mij na zo een vervelende situatie.

Maar geen voorstel gekregen 

Jammer 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 11 december 2019

@katty deleu  Kan je even je klantennummer of nummer van je vaste lijn toevoegen aan je forum profiel? Zo kan ik je lijn eens uitmeten en nagaan of alles aan onze kant in orde is.


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 11 december 2019
SamuelD schreef:

@katty deleu  Kan je even je klantennummer of nummer van je vaste lijn toevoegen aan je forum profiel? Zo kan ik je lijn eens uitmeten en nagaan of alles aan onze kant in orde 

 


Martin
  • 33536 reacties
  • 11 december 2019

best geen privégegevens op een openbaar forum posten maar in je >

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> “Telefoonnummer (privé)” aanvullen
> Sla wijzigingen op.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 12 december 2019

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 12 december 2019
HadewychT schreef:

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

Doe nu maar


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 12 december 2019

doe nu maar


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 12 december 2019
katty deleu schreef:

doe nu maar

HadewychT schreef:

@katty deleu Ik zie hier wel enkel verbrekingen van je verbinding (internetlichtje op de modem). Het signaal zelf blijft wel constant. Ik zou nog een extra test willen doen, maar dit zorgt ook even voor een verbreking van je signaal waardoor je even geen internet of TV hebt. Zal ik dit nu nog doen, of heb je liever dat we dit morgen overdag doen ?  

morgen werk van thuis uit dus heb mijn internet nodig dan.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 12 december 2019

Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus

Media is niet beschikbaar

 


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 13 december 2019
HadewychT schreef:

Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus

Media is niet beschikbaar

 

Liefst vandaag niet


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2154 reacties
  • 13 december 2019

@katty deleu 

ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.

De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.

 

Geert


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 13 december 2019
GeertC schreef:

@katty deleu

ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.

De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.

 

Geert

ok dank je wel