Ja werkt intussen maar voor hoelang.
ik heb in het verleden al eens gebeld met wat ze konden doen voor mij na zo een vervelende situatie.
Maar geen voorstel gekregen
Jammer
best geen privégegevens op een openbaar forum posten maar in je >
Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> “Telefoonnummer (privé)” aanvullen
> Sla wijzigingen op.
Doe nu maar
doe nu maar
doe nu maar
morgen werk van thuis uit dus heb mijn internet nodig dan.
Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus
Ik heb de test net gedaan en er is inderdaad wel een klein foutje te zien in die test. Ik denk dat we best eens een technieker ter plaatse sturen om dit te laten nakijken. Ik heb een afspraak geboekt voor morgen tussen 10 en half 1. Als dit niet past kan je dit aanpassen in My Proximus
Liefst vandaag niet
ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.
De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.
Geert
ik zie dat de technicus alsnog vandaag is langsgeweest, hij zou de modem vervangen hebben.
De metingen zijn nu goed. Ik stel voor dat we nu even afwachten gedurende het weekend en nagaan of er nog storingen optreden.
Geert
ok dank je wel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.