Ik heb een opname gedaan vie de app omdat ik niet thuis was
Toen ik wilde kijken als ik thuis was stond de opname nergens op de decoders
Pas na enkele dagen was deze beschikbaar
Dit kan toch niet?
En zeker al niet als het om voetbal gaat, want na enkele dage weet je ak de uitdlag en is het kiet meer interessant om te kijken.
Is dit normaal of niet?
Bladzijde 1 / 1
Neen normaal kun je dit zeker niet noemen, ik heb dit af en toe ook wel eens voor maar bij mij lukt het dan wel nadat ik de decoder even stroomloos gezet heb en al een paar keer ook dat het pas na een reset van de decoder dan wel in orde was (gelukkig valt het bij mij maar heel sporadisch voor), maar voor de eventuele hulp van de proximus medewerkers zal het wachten worden to maandag als ze terug op het forum langskomen.
decoder resetten
Nog bv iemand die met dergelijk probleem te kampen heeft > klik hier
decoder resetten
Nog bv iemand die met dergelijk probleem te kampen heeft > klik hier
Ook als ik een opname doe met mijn ene decoder beneden kan ik dat niet bekijken op de andere decoder boven maar omgekeerd wel
Dat is toch allemaal niet normaal!
Dat is toch allemaal niet normaal!
als je een opname in cPVR doet (op de harde schijf zoals de V5 decoder ) kan je deze alleen maar opvragen/bekijken op de decoder waar de opname gebeurd is, daarentegen zijn nPVR opnames, (bv de V5 compact decoder moet wel alles opnemen in de cloud omdat hij geen harde schijf heeft), die in de cloud opgenomen worden, te bekijken op alle decoders.
PS: nPVR heeft als voordeel, dat je deze opnames op al je decoders en ook via de app. op PC/laptop, tablet en smartphone kunt afspelen.
FAQ: https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_record/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen.html
PS: nPVR heeft als voordeel, dat je deze opnames op al je decoders en ook via de app. op PC/laptop, tablet en smartphone kunt afspelen.
FAQ: https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_record/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/opnemen.html
Ik heb zo een decoder die opneemt in een cloud maar kan mijn opnames van beneden niet kijken boven mijn opname die ik gisteren gemaakt heb om 16u met mijn gsm is vandaag op mijn decoder boven gekomen om 16u maar niet op mijn decoder beneden
Ik vind dit allemaal wat raar
Ik vind dit allemaal wat raar
Is een v6decoder allebei
V6 decoder heeft ook geen harde schijf dus wordt alles in nPVR (in de cloud) opgenomen.
Dus er is echt iets wat niet in orde is dan
Da is toch nie normaal dat ik 24u moet wachten voor ik een opname kan bekijken
En niet op allebei mijn decoders kan kijken
Da is toch nie normaal dat ik 24u moet wachten voor ik een opname kan bekijken
En niet op allebei mijn decoders kan kijken
komen ze er dan wel direct op als je de decoder even stroomloos zet.
Het moet ergens iets te maken hebben met het synchroniseren van de decoder en ProximusTV-app met de TV servers waar bijgehouden wordt wat je opgenomen hebt via de ProximusTV-app bvb.
Het moet ergens iets te maken hebben met het synchroniseren van de decoder en ProximusTV-app met de TV servers waar bijgehouden wordt wat je opgenomen hebt via de ProximusTV-app bvb.
Neen heb dat al geprobeerd!
Ik kan je de procedure nog meegeven die hier wel vaak wordt doorgegeven bij problemen maar of het zal resultaat opleveren is natuurlijk niet zeker, je kunt het eventueel nog proberen en anders zal er iemand van het Proximus team je eventueel moeten verder helpen als ze morgen terug langskomen:
Procedure:
- decoder(s) hun stroom onderbreken
- Nu bbox zijn stroom 10 sec onderbreken, en bij het heropstarten wachten tot zijn DSL controlelampje continue blijft branden (mag niet meer pinken)
Dan zet je de decoder terug onder spanning en laat hem dan volledig terug opstarten en doe net het zelfde met de volgende decoders als je er meerdere hebt.
eventueel de decoders nog eens een reset geven.
Meer kun je zelf niet meer doen en zal het door Proximus moeten verder onderzocht worden.
Procedure:
- decoder(s) hun stroom onderbreken
- Nu bbox zijn stroom 10 sec onderbreken, en bij het heropstarten wachten tot zijn DSL controlelampje continue blijft branden (mag niet meer pinken)
Dan zet je de decoder terug onder spanning en laat hem dan volledig terug opstarten en doe net het zelfde met de volgende decoders als je er meerdere hebt.
eventueel de decoders nog eens een reset geven.
Meer kun je zelf niet meer doen en zal het door Proximus moeten verder onderzocht worden.
Ok zal dit morgen eens testen
Alvast bedankt hoor!
Alvast bedankt hoor!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.