Beantwoord

Opnames en Replay hakkelend sinds vanavond

  • 4 February 2019
  • 38 reacties
  • 626 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Sinds vanavond nieuwe opnames hakkelend niet vloeiend, is dit algemeen? Opnames van vanmiddag en eerder zijn wel ok.
icon

Beste antwoord door GeertC 30 September 2019, 14:44

Bekijk origineel

38 reacties

Er zijn blijkbaar problemen met onze servers bij hoge trafiek. Het nodige wordt gedaan om dit snel en goed op te lossen.
Reputatie 7
Badge +3
@Sinopia

je mag de decoder eens herstarten, ik heb een herstel gedaan in één van onze programma's.
Werkt de tv replay nu wel?

Geert
Reputatie 7
Badge +3
heb je dit op alle programma's die je wil herbekijken?

Geert
Reputatie 7
Badge +3
We hebben een ticket opgemaakt,
morgen wordt er een nieuwe decoder bebracht door bpost
de oude (defecte) decoder moet je terugsturen, deze instructies worden je toegestuurd via e-mail.

de decoder sluit je op dezelfde manier aan als de vorige decoder.
Mocht je vragen hebben bij de installatie laat ons dat maar gerust weten.

Geert
Bij ons is er ook bijna niet te kijken naar de opnames. Herstarten helpt niet.
Hier hetzelfde probleem. + dat die geplande opnames toch niet opneemt. Zeer vervelend.
Inderdaad in Kampenhout hetzelfde probleem, Replay niet naar te kijken op de decoder. Werkt wel OK op tablet maar dat is niet echt handig om samen naar te kijken.
Reboot van bbox3 en van decoder helpt niet.
Heb je dit probleem nog steeds, Davy? Er waren gisteren inderdaad algemene problemen maar dat zou reeds moeten opgelost zijn, bij nieuwe opnames weliswaar.
Beste Geert,
decorder ontvangen en geïnstalleerd ....en hoera hoera gelukt
geen problemen meer met replay
hartelijke dank
luc
Bij mij ook veel problemen met replay.
support (tel)gevraagd op donderdag en wacht nog
TUI: maandag komen de mensen van het proximus team hier terug langs om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +3
@Sinopia

Heb je de decoder (bij de tv) hiervoor eens herstart?

Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel aub.

Geert
Reputatie 5
Badge +2
Hey Luc, Top om te lezen dat dit in orde is voor je!Groetjes IngeDc
Was in orde ...nu geen WiFi meer in kamer op 7m van modem.
technieker komt op 14/10
replay in living werkt ook niet meer naar behoren en bij onderburen ook niet
alles was tiptop tot een paar weken geleden
hopelijk komt het orde.
luc
Telefoon gekregen van Proximus om te zeggen dat er iets mis is met onze WiFi
Reputatie 5
Badge +2
Luc, dan dienen we even de Happy House interventie die op 14/10 zal doorgaan af te wachten. Groetjes IngeDc
Jawel ,alles gereset en herstart
enkel replay is verstoord en hoe
aanvraag voor tel . bijstand was voor donderdag ll Niemand gehoord!
Nog altijd zelfde probleem
zou dat kunnen liggen aan de voedingskabel van decorder?
Jawel ,op alle programma’s maar enkel op 1 tv...
andere tv geen probleem ..dus decorder eventjes verplaatst en lap van tzelfde
terug op plaats tv2 en geen probleem daarom denk ik dat de voedingskabel een storing geeft..maar ik ben geen technieker
heb je dit op alle programma's die je wil herbekijken?

Geert

Jawel,op alle programma’s maar enkel op 1 tv
andere tv geen probleem ...dus decorders eventjes verwisseld en tv 1 nog altijd storingen op tv 2 geen probleem..weer verwisseld en altijd zelfde probleem.
zou dit kunnen dat de voedingskabel storing geeft op replay?
En hoe kan ik aan een nieuwe voedingskabel geraken?
waar is die te koop?
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat de decoder verbonden is met een WiFi bridge, is deze al herstart?

Geert
Jawel ,alles gereset en heropgestart.
mod3m ook en altijd zelfde probleem.
replay is verstoord en hoe,niet te bekijken!
Reputatie 7
Badge +3
We zullen de decoder laten omruilen.
Hij kan morgen geleverd worden door bpost of je kan hem vanaf morgen afhalen in een Postpunt.

Wat verkies je?

Geert
liefst via post.
is dit gemakkelijk te installeren?
ben geen techneut. Sorry
via menu mijn bibliotheek opnames geen probleem voor het ogenblik
hartelijke dank voor geduld en begrip
mvg
luc de byser

Reageer