Beantwoord

Opnames en Replay hakkelend sinds vanavond

  • 4 February 2019
  • 38 reacties
  • 626 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Sinds vanavond nieuwe opnames hakkelend niet vloeiend, is dit algemeen? Opnames van vanmiddag en eerder zijn wel ok.
icon

Beste antwoord door GeertC 30 September 2019, 14:44

Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Luc, dan dienen we even de Happy House interventie die op 14/10 zal doorgaan af te wachten. Groetjes IngeDc
Telefoon gekregen van Proximus om te zeggen dat er iets mis is met onze WiFi
Was in orde ...nu geen WiFi meer in kamer op 7m van modem.
technieker komt op 14/10
replay in living werkt ook niet meer naar behoren en bij onderburen ook niet
alles was tiptop tot een paar weken geleden
hopelijk komt het orde.
luc
Reputatie 5
Badge +2
Hey Luc, Top om te lezen dat dit in orde is voor je!Groetjes IngeDc
Beste Geert,
decorder ontvangen en geïnstalleerd ....en hoera hoera gelukt
geen problemen meer met replay
hartelijke dank
luc
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan!
Ok dank U wel en hopelijk positief resultaat
mvg
luc
Reputatie 7
Badge +3
We hebben een ticket opgemaakt,
morgen wordt er een nieuwe decoder bebracht door bpost
de oude (defecte) decoder moet je terugsturen, deze instructies worden je toegestuurd via e-mail.

de decoder sluit je op dezelfde manier aan als de vorige decoder.
Mocht je vragen hebben bij de installatie laat ons dat maar gerust weten.

Geert
liefst via post.
is dit gemakkelijk te installeren?
ben geen techneut. Sorry
via menu mijn bibliotheek opnames geen probleem voor het ogenblik
hartelijke dank voor geduld en begrip
mvg
luc de byser
Reputatie 7
Badge +3
We zullen de decoder laten omruilen.
Hij kan morgen geleverd worden door bpost of je kan hem vanaf morgen afhalen in een Postpunt.

Wat verkies je?

Geert
Jawel ,alles gereset en heropgestart.
mod3m ook en altijd zelfde probleem.
replay is verstoord en hoe,niet te bekijken!
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie dat de decoder verbonden is met een WiFi bridge, is deze al herstart?

Geert
En hoe kan ik aan een nieuwe voedingskabel geraken?
waar is die te koop?
heb je dit op alle programma's die je wil herbekijken?

Geert

Jawel,op alle programma’s maar enkel op 1 tv
andere tv geen probleem ...dus decorders eventjes verwisseld en tv 1 nog altijd storingen op tv 2 geen probleem..weer verwisseld en altijd zelfde probleem.
zou dit kunnen dat de voedingskabel storing geeft op replay?
Jawel ,op alle programma’s maar enkel op 1 tv...
andere tv geen probleem ..dus decorder eventjes verplaatst en lap van tzelfde
terug op plaats tv2 en geen probleem daarom denk ik dat de voedingskabel een storing geeft..maar ik ben geen technieker
Reputatie 7
Badge +3
heb je dit op alle programma's die je wil herbekijken?

Geert
Nog altijd zelfde probleem
zou dat kunnen liggen aan de voedingskabel van decorder?
Reputatie 7
Badge +3
@Sinopia

je mag de decoder eens herstarten, ik heb een herstel gedaan in één van onze programma's.
Werkt de tv replay nu wel?

Geert
Jawel ,alles gereset en herstart
enkel replay is verstoord en hoe
aanvraag voor tel . bijstand was voor donderdag ll Niemand gehoord!
Reputatie 7
Badge +3
@Sinopia

Heb je de decoder (bij de tv) hiervoor eens herstart?

Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel aub.

Geert
TUI: maandag komen de mensen van het proximus team hier terug langs om je verder te helpen.
Bij mij ook veel problemen met replay.
support (tel)gevraagd op donderdag en wacht nog
Er zijn blijkbaar problemen met onze servers bij hoge trafiek. Het nodige wordt gedaan om dit snel en goed op te lossen.
Louter ter bijkomende info: Zo algemeen was het blijkbaar ook weer niet want ik heb gisteren avond naar opnames gekeken en geen enkel probleem ondervonden.
@Support …
Kunnen wij ook een verklaring/reden krijgen waarom dit gebeurt ajb?
De laatste weken komt dit meer voor.
Alvast Bedankt.

Reageer