Skip to main content
Sinds vanavond nieuwe opnames hakkelend niet vloeiend, is dit algemeen? Opnames van vanmiddag en eerder zijn wel ok.
En hoe kan ik aan een nieuwe voedingskabel geraken?

waar is die te koop?
Ik zie dat de decoder verbonden is met een WiFi bridge, is deze al herstart?



Geert
Jawel ,alles gereset en heropgestart.

mod3m ook en altijd zelfde probleem.

replay is verstoord en hoe,niet te bekijken!
We zullen de decoder laten omruilen.

Hij kan morgen geleverd worden door bpost of je kan hem vanaf morgen afhalen in een Postpunt.



Wat verkies je?



Geert
liefst via post.

is dit gemakkelijk te installeren?

ben geen techneut. Sorry

via menu mijn bibliotheek opnames geen probleem voor het ogenblik

hartelijke dank voor geduld en begrip

mvg

luc de byser
We hebben een ticket opgemaakt,

morgen wordt er een nieuwe decoder bebracht door bpost

de oude (defecte) decoder moet je terugsturen, deze instructies worden je toegestuurd via e-mail.



de decoder sluit je op dezelfde manier aan als de vorige decoder.

Mocht je vragen hebben bij de installatie laat ons dat maar gerust weten.



Geert
Ok dank U wel en hopelijk positief resultaat

mvg

luc
Graag gedaan!
Beste Geert,

decorder ontvangen en geïnstalleerd ....en hoera hoera gelukt

geen problemen meer met replay

hartelijke dank

luc
Hey Luc, Top om te lezen dat dit in orde is voor je!Groetjes IngeDc
Was in orde ...nu geen WiFi meer in kamer op 7m van modem.

technieker komt op 14/10

replay in living werkt ook niet meer naar behoren en bij onderburen ook niet

alles was tiptop tot een paar weken geleden

hopelijk komt het orde.

luc
Telefoon gekregen van Proximus om te zeggen dat er iets mis is met onze WiFi
Luc, dan dienen we even de Happy House interventie die op 14/10 zal doorgaan af te wachten. Groetjes IngeDc

Reageer