Beantwoord

Opnames en Replay hakkelend sinds vanavond

  • 4 February 2019
  • 38 reacties
  • 626 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Ok dank U wel en hopelijk positief resultaat
mvg
luc
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan!
Bij ons zijn er deze avond ook haperende opnames. Modem al gereset maar doet het nog.
waarschijnlijk regio gebonden want ik ben naar een opname aan het kijken zonder probleem.
krijg je geen melding dat er problemen zijn in je regio nadat je uw telefoonnummer ingegeven hebt als je belt naar helpdesk 080022800
Nee hoor geen melding op het helpdesk nummer. En na 22:00u geen support blijkbaar. Maar volgens de telefoonstem vind ik een oplossing op proximus.be...
Ik heb maar een electronisch ticket geopend. Immers, no ticket no problem...
Medewerker van proximus vertelde me op Chat dat meerdere mensen dit probleem zouden hebben. Alleen jammer dat ze de chat-sessie gesloten heeft zonder voldoende uitleg of een oplossing.
Reputatie 6
Badge +1
Antwerpen Centrum hier, is blijkbaar algemeen probleem hier onze buren hebben het ook. Of er is weer iets mis met de verdeelkast in de straat ivm de wegenwerken.
Nee hoor geen melding op het helpdesk nummer. En na 22:00u geen support blijkbaar. Maar volgens de telefoonstem vind ik een oplossing op proximus.be...
Ik heb maar een electronisch ticket geopend. Immers, no ticket no problem...


Je hebt gelijk (zijn blijkbaar besparingen aan het doen 😉 ) het is niet meer tot 24u voor technisch probleem
> op hun contact pagina staat nu:
Vanuit België: 0800 22 800
Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Reputatie 6
Badge +1
Alles werkt terug normaal hier.
Hallo. Ik heb de haperende opnames vandaag opnieuw opgezet en nu haperen ze blijkbaar niet meer. Dus hopelijk probleem opgelost. Straks nog eens proberen.
@Support 

Kunnen wij ook een verklaring/reden krijgen waarom dit gebeurt ajb?
De laatste weken komt dit meer voor.
Alvast Bedankt.
Louter ter bijkomende info: Zo algemeen was het blijkbaar ook weer niet want ik heb gisteren avond naar opnames gekeken en geen enkel probleem ondervonden.

Reageer