Probeer eens een reset (niet het zelfde al herstarten)
en wel in deze bepaalde volgorde.
- decoder volledig stroomloos zetten
- bbox resetten > klik hier
- wachten tot op bbox DSL lampje continu blijft oplichten.
- dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten
Moest dit niks oplossen dan is het interessant om weten of je decoder rechtstreeks met de bbox verbonden is met een netwerkkabel.
Bedankt voor de reactie. Ik zal de voorgestelde procedure eens toepassen. BBox resetten heb ik wel wat schrik van want in een ver verleden heeft dat tot resultaat gehad dat het DSL bleef knipperen en ik een nieuwe bbox mocht gaan halen . De decoder is via plc adaptor langs het electriciteitsnet verbonden. Spreek mij liefst niet over de neiuweBridge. Mijn dochter heeft dat en werkt niet zo goed. Men is al tweemaal van proximus bij haar gekomen en buiten allesopen gelegd.
Bedankt voor de hint. Ik houd je op de hoogte.
Je kan ook altijd even een HappyHouse technieker aanvragen via onderstaande link. Deze technieker komt dan gratis bij je langs en komt ter plaatse even alles nakijken.
Klik hier voor een HappyHouse interventie.
De PLC’s al eens uit het stopcontact getrokken en dan weer terug ingestoken?
Als de decoder via plc adaptor langs het elektriciteitsnet verbonden is, en je bent in de mogelijkheid om deze voorlopig eens met een lange utp kabel te verbinden die je gewoon op de vloer legt, dan kun je uitmaken of het aan de PLC’s ligt (kans is groot)
Beste Charlotte en Martin,
Dank voor jullie input. Ik zal de verschillende suggesties die ik heb gekregen uitproberen en als het niet helpt eens een happy house interventie vragen.
Dank aan allen voor de reacties.