Beantwoord

Mailbox skynet geblokkeerd

  • 10 August 2016
  • 26 reacties
  • 4267 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

26 reacties

Ik heb nu precies hetzelfde voor. Ook vanuit het niets… De laatste weken iedere keer mijn passwoord aan moeten passen, soms om de dag, dan returned mails krijgen die ik niet verzonden heb en nu is mijn mailbox geblokkeerd…

Gebeld, maar die kon mij ook niet verder helpen zogezegd? Mail gestuurd via abuse forumulier, ook nog altijd geen antwoord op! 

Gebruik die mailbox ook voor professionele doeleinden en kan dus nu mijn mails niet eens checken?

 

Graag snelle oplossing Proximus!  (PC is al gechecked en niks van Spam, hack of virus op, dus kom aub niet weer met dat verhaaltje af)

 

 


je mailbox is unlocked, maar ik raad je aan om via myproximus toch nog even het wachtwoord hiervoor aan te passen

 

Hartelijk dank voor het unlocken.. Maar is het een idee om in het vervolg, mocht het nog voorvallen contact op te nemen (bijvoorbeeld via telefoon of sms, jullie hebben tenslotte alle gegevens, ipv van zomaar te blokkeren), en is het niet na te gaan waar de eventuele hack vandaan komt?  Want zo te lezen  hierboven komt het bij meerderen voor…  Zomaar een idee, ipv klanten die al jarenlang probleemloos Proximus klant zijn, en daarvoor Belgacom, af te sluiten, actief naar een oplossing te zoeken, en niet altijd standaard door de helpdesk laten zeggen dat het aan de klant zijn pc ligt… Terwijl mijne, en ik denk ook de meerderheid van de andere, gewoon beveiligd zijn….  Is er dan nergens door jullie na te gaan wie dan via die mailbox mails verzendt?  Lijkt mij toch wel?

Dus nogmaals bedankt voor dit, maar denk eens na over een lange termijn oplossing?

 

Groetjes

Berend