denisketje, momenteel worden er geen IPv6 adressen uitgedeeld op de LAN kant. Deze functie is nog niet beschikbaar in de bbox.
Ivm het WAN gedeelte, zoals je kan lezen in het persbericht is Proximus inderdaad de overgang aan het maken naar IPv6. Wanneer actief krijgt je bbox zowel een IPv4 als een IPv6 WAN IP adres. De technische term hiervoor is 'dual stack IP'.
Edit: Nog een kleine sidenote: het 'activeren' van het dual stack IPv6 is tegenwoordig standaard en gebeurd langs onze kant. Er is geen aanpassing nodig op de bbox. Er is tevens voor de meeste gebruikers ook geen impact.
via www.test-ipv6.com en daar zegt het dat ik geen ipv6 adres heb
A
Anonymous
0 reacties
1 juli 2019
Ik krijg wel een goed resultaat op een privé testlijn. Kan je even jouw lijn- of klantennummer aanvullen in jouw forumprofiel? Dan kijk ik alles even na.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.