Skip to main content
Beantwoord

Geen zenders meer bij Proximus Pickx na verhuis.

  • 31 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Na verhuizing gisteren, krijg ik bij de Proximus Pickx op mijn computer geen zenders meer .
Lokaal werkt Belgacom-TV perfect.

https://mail.telenet.be/service/home/~/?auth=co&loc=nl&id=346324&part=2.2

Beste antwoord door ThierryW

@Johny Vroman Ik heb een aanpassing uitgevoerd. Kan je de Proximus Pickx app nog eens opnieuw testen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33547 reacties
  • 31 augustus 2019
Ter info: pas maandag komen de mensen van het Proximus forumteam hier terug langs.

PS: in het weekend is de helpdesk wel bereikbaar voor technische problemen op het gratis nummer 0800 22 800

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 2 september 2019
@Johny Vroman Ik heb een aanpassing uitgevoerd. Kan je de Proximus Pickx app nog eens opnieuw testen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 september 2019
Werkt terug perfect, Bedankt voor de vlotte en snelle service.