Skip to main content
Vraag

Geen internet, beloofde oplossing wordt niet uitgevoerd.


wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
Rond 21.15 wou de smarttv geen enkele app meer openen. De tv gereset,daarna modem heropgestart, tv gaf steeds aan verbonden te zijn. Proximus tv werkte, ik dacht oei ligt aan tv. Niet dus laptop, ipad en smartphone ook verbonden en ook geen internet. Dus zal het aan Proximus liggen, inmiddels 21.30, snel bellen want dat kan tot 22.00. Heel het verhaal gedaan, de medewerker kon het vanop afstand oplossen. Geen reset van de modem maar iets anders,wat weet ik niet. Ging ongeveer 20 minuten duren, zou dan ook geen tv hebben. Ik zeg ok, doet u maar en alvast bedankt. Ik denk dat is fijn meteen goed geholpen. Het was ondertussen 21.45. Nu is het 23.05 en is nog steeds niet uitgevoerd . Leuk is anders dat wordt dus morgen opnieuw aan de telefoon hangen en hopelijk lukt het dan wel.
This topic has been closed for comments

9 reacties

Martin
  • 33550 reacties
  • 2 juli 2019
Als je op de interface van je modem gaat zien 192.168.1.1 staat je internet login dan ingevuld iets in de vorm van xxxxxxx@PROXIMUS maar het login wachtwoord is wel niet zichtbaar, vervangen door sterretjes.
Anders moet je gewoon nog eens je bbox een factory reset geven en als het allemaal niet lukt zal het inderdaad voor morgen zijn...

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Guru
  • 102 reacties
  • 2 juli 2019
Ik zal eens kijken. Ik vind alleen als ze aan de telefoon zeggen we gaan het zo dadelijk oplossen dan horen ze dat ook te doen.

  • 0 reacties
  • 3 juli 2019
Kan je jouw lijn- of klantennummer toevoegen aan de private velden op je forumprofiel hier? Dan kijk ik na wat er hier precies aan de hand is.

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Guru
  • 102 reacties
  • 3 juli 2019
Ok doe ik, net opnieuw gebeld, het zou waarschijnlijk een algemeen probleem zijn. Was de derde die belde voor hetzelfde probleem in Antwerpen

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Guru
  • 102 reacties
  • 3 juli 2019
Lijnnummer en klantnummer zijn toegevoegd

  • 0 reacties
  • 3 juli 2019
Kan je even jouw modem resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Guru
  • 102 reacties
  • 3 juli 2019
Heeft helaas niet gewerkt, ook niet met nieuwe settings door te sturen. Blijkbaar is e Bbox3 stuk. Nieuwe is aangevraagd. Hartelijk dank voor de hulp.

  • 0 reacties
  • 3 juli 2019
Ik heb je dan ook verder geholpen via FB Messenger en jouw omwisseling geregeld.
Graag gedaan! ^WR

wwilliamm
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Guru
  • 102 reacties
  • 3 juli 2019
Je hebt dat goed gedaan, super!