op de webpagina van Epic Combo (https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/makeitepic/epic-combo.html#) krijg je bovenaan de pagina het aanbod van "4GB voor al de rest", maar als je onderaan naar de algemene voorwaarden kijkt, staat er ineens "Je internetconnectie wordt stopgezet wanneer je je 3GB hebt opgebruikt".
Dus: krijg je nu 3 of 4GB mobiele data bij de Epic Combo?
Beantwoord
Epic combo: is het nu 3GB of 4GB mobiele data
Beste antwoord door Anonymous
Hallo ON7HR
In de Epic combo heeft het mobile abonnement (Epic Video) onbeperkt data voor de social media, music en video apps.
Daarboven op is er 4GB aan data voor het overige internet verbruik.
Heb je een 2de nummer toegevoegd met een ander epic abonnement, dan is het extra data volume afhankelijk van welk abonnement je nam.
Epic Stories - 3GB extra data
Epic Beats - 4GB extra data
Als je wilt dat ik je tariefplannen of facturen eens nakijk, kan je mij je klantengegevens best via een privebericht (klik hier) doorsturen of deze aanvullen op je profiel. 🙂
Bekijk origineelIn de Epic combo heeft het mobile abonnement (Epic Video) onbeperkt data voor de social media, music en video apps.
Daarboven op is er 4GB aan data voor het overige internet verbruik.
Heb je een 2de nummer toegevoegd met een ander epic abonnement, dan is het extra data volume afhankelijk van welk abonnement je nam.
Epic Stories - 3GB extra data
Epic Beats - 4GB extra data
Als je wilt dat ik je tariefplannen of facturen eens nakijk, kan je mij je klantengegevens best via een privebericht (klik hier) doorsturen of deze aanvullen op je profiel. 🙂
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.