Na zaterdag bijna de hele dag plus dan zaterdagnamiddag en zondag zonder internet , tv en telefoon gezeten te hebben waren wij verplicht om te telefoneren via onze smartphone ( extra kost dus) tv en internet moest allemaal via de smartphone , dus extra data verbruik ( weeral extra kosten ) ik vind dat er toch iets mag tegenover staan we betalen al genoeg of zijn ze nog op zoek uit hoeveel cijfers het loon van de nieuwe CEO moet bestaan
Bladzijde 1 / 1
TUI: compensaties kunnen zeker aangevraagd en bekeken worden nadat de problemen opgelost zijn.
Volgens mij ( hoop ik ) zijn voorlopig de problemen , maar met al die werken hier weet je maar nooit. Wat is een TUI compensatie ?
TUI = Ter Uwe Informatie
Ok , dank je wel
Beste,
we hebben hiervoor dossier 43919060 opgemaakt.
De dossierbeheerder zal nagaan in welke hoedanigheid de storing is ontstaan en vervolgens wordt je vraag voor compensatie besproken.
vriendelijke groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.