Skip to main content

Op 22 november 2019 kregen wij om 5u30 (‘s morgens !!!) een brief in de bus van Proximus op ons privé-adres dat wij eerstdaags een nieuwe modem gingen ontvangen.

Wij zijn bijna een maand verder en nog steeds niks gezien.

Vandaag uit interesse eens bij B-post gepasseerd en wat blijkt : dat pakket is nooit geleverd maar gewoon terug naar Proximus gestuurd?????????????

Op het klantennummer dat in uw profiel staat vind ik niet onmiddellijk iets terug. Is de lijn op het privé-adres gekoppeld aan een ander klantennummer ? Kan u dit aanvullen in uw profiel aub ? Dan kunnen we het verder nakijken.


Is inderdaad op mijn privé adres.

Kan ik een privébericht sturen aub of ontvangen aub? Dan kan ik adres doorgeven


@jhl 

om een idee te krijgen van deze situatie ;-)

zou je die nieuwe modem krigen ter vervanging van een defecte modem?

Staat dit op de brief vermeld?

 

Geert


     


Ter vervanging van de Bbox 2


Ik kan via de metingen zien dat je nu een bbox3 hebt (een zwarte modem) klopt dit?

 

Geert


Beste Geert, dat klopt inderdaad. Via deze login klopt dat

Maar het gaat over mijn privéadres en die gegevens heb ik hier niet. Daarmee dat ik graag een privebericht had gestuurd


Beste Geert, dat klopt inderdaad. Via deze login klopt dat

Maar het gaat over mijn privéadres en die gegevens heb ik hier niet. Daarmee dat ik graag een privebericht had gestuurd

Kan je mij eens een privébericht sturen met je privé adres?

 

Geert


Reageer