je decoder niet heropstarten of je hebt geen enkele zender meer !!
De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.
je decoder niet heropstarten of je hebt geen enkele zender meer !!
De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.
hier ook niets (Brugge) heb internet,
Ik was aan het kijken naar een opgenomen programma, heb tot het einde gekeken
maar nu niets meer
op de decoder staat nog de naam van de gekeken opname, maar nu een scherm met de tekst
Onverwacht probleem
Geen verbinding; Wenst u hulp om het probleem op te lossen,
Help
De app werkt ook niet, jammer, ik kon ook niet op website van proximus, dus nergens tv jammer
Ook hier nog geen Proximus gehoord of gelezen!
Ik hoop dat alles vlug zal opgelost zijn en vooral dat wij op de hoogte worden gehouden wanneer het probleem is opgelost!
Ik schakel tv en decoder nu uit en ga wat naar de radio luisteren.
Hier werkt enkel één SD, decoder slaat tilt op één HD
Niet getest op andere zenders (durf niet meer verzetten)...
Heb zowel modem als decoder gereset maar dat heeft niet geholpen _- denk ik toch.
Heb dit al aangegeven het probleem is begonnen met uitval EenHD. Kijk nu naar EenSD. Heb de zenders wel kunnen verplaatsen. Kon naar CanvasHD, VTMHD verzetten en kijken.
Hier in Lochristi sedert een uur geen TV meer. Stond op één HD.
Hoe sommigen onder julie toch nog een andere zender kunnen selecteren is me een raadsel. Ik krijg alleen het welkom-scherm met het circulerend krulletje te zien.
Ik heb juist naar vrt nu gekeken naar thuis,
er gebeuren opnames op de tv maar ik weet niet of er iets op zal staan want ik kon niets bekijken maar nu lukt het juist wel en andere zenders kan je bekijken enkel een Hd niet ?
Dit probleem met hun TV servers is verleden jaar en het jaar ervoor ook al een paar keer voorgevallen en dit heeft toen ook wel uren geduurd vooraleer het opgelost was.
Ik kijk ook voorlopig via vrtnu op TV (via chromecast)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.