Skip to main content

Uitval zender EenHD


Toon eerste bericht

68 reacties

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 9 januari 2018
Ik kan steeds niet op de website van proximus TV er komt op 502 Bad Gateway
en de tv app werkt ook nog niet het blijft een blauw scherm, gisteren avond kwam er een tekst op dat ik later moest herproberen maar van daag enkel blauw

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 9 januari 2018
ik kan nu ook niet op de website van proximus.be en mijn emails komen ook niet binnen

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 92 reacties
  • 9 januari 2018
Tot voor een uur geleden deed de website het nog prima (zover mogelijk met zunne website ...) maar nu ligt ie er uit, denk dat het weer een algemeen probleem is. Storing van gisteren nog niet helemaal terug opgelost denk ik

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 9 januari 2018
Op de website krijg ik : probleem bij het laden
en op de app krijg ik volgende melding


voorlopig ook geen emails

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 109 reacties
  • 9 januari 2018
Op 08/01 om 23u30 was bij ons (Roeselare) alles terug in orde met Proximus TV op de televisie; heb toen niet meer via de computer geprobeerd. Een heel vervelende toestand te meer dat bij de overbuur blijkbaar enkel éénHD niet beschikbaar was en al de rest wel bleef werken. Waar zit dan de logica bij Proximus van het indelen van de sectie/zones of hoe ze het maar noemen?

Nu 09/01 ben ik bezig op een laptop en inderdaad geen website van proximus bereikbaar; dus ook geen webmail.
Het forum is wel bruikbaar; dit was het gisterenavond ook, maar reageren op berichten was toen niet mogelijk omdat blijkbaar het inloggen ook in de getroffen zone lag?

Ik zie dat er al sprake is van compensatie vragen; pas op dat we straks niet meer moeten betalen, want ze hebben waarschijnlijk flink wat kosten gemaakt om de problemen opgelost te krijgen!!!!

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 9 januari 2018
Juist eens tv aangestoken en daar werkt alles normaal
maar rest werkt nog niet zoals blijkbaar bij anderen ook
spijtig geen emails ook

Martin
  • 33312 reacties
  • 9 januari 2018
Zal waarschijnlijk nog in bepaalde regio's zijn aangezien het niet bij iedereen is die deze problemen ondervinden.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 9 januari 2018
op de website storingsoverzicht heeft iedereen geen emails
er staan meldingen op van Brussel, Hoeilaart, Brugge, Aartselaar, Herentals, Torhout, Hechtel enz
Dus zo goed of algemene storing

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 9 januari 2018
zojuist emails ontvangen, rest nog niet ok

Martin
  • 33312 reacties
  • 9 januari 2018
hier werkt het toch in ieder geval, juist nog eens voor alle zekerheid getest en op storingsoverzicht staan de steden aangeduid waar er problemen geweest zijn maar geeft niet direct de actuele toestand, dat is inderdaad wat verwarrend plus ook nog dat je niet weet of het bij iedereen is in die bepaalde steden wat bij mij werkt het wel !!!!

> https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/09/opnieuw-meldingen-van-problemen-bij-proximus/

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 9 januari 2018
Hier in Wenduine geen probleem meer. Alles werkt nu goed.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 9 januari 2018
op het storingsoverzicht heb ik gekeken naar de reacties en daaruit kun je merken waar de reacties uit komen en wie wat heeft,
de website proximus tv werkt hier weer en ik kan inloggen
tv app werkt nog niet
emails ook ok

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 83 reacties
  • 9 januari 2018
tv en internet werken voor het ogenblik.

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 92 reacties
  • 9 januari 2018
https://www.hln.be/geld/consument/opnieuw-meldingen-van-storingen-bij-proximus-krijgen-klanten-vergoeding-na-panne-van-gisteren~a7a3e655/

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 359 reacties
  • 9 januari 2018
Internet, mail en telefoon werken, TV nog niet volledig, de V4 is in orde, op de V5 compact blijft het welkomscherm draaien, na een tijdje krijg ik op het scherm de melding: MIDDLEWARE TIMEOUT ERROR UNABLE TO START THE MIDDLEWARE! Klantendienst gebeld, blijkbaar normaal dat één van de decoders niet opstart, volgens de operator is het meestal de V4 die blijft haperen, hier is het de nieuwste versie decoder V5 compact, heeft dit doorgegeven aan de bevoegde diensten.
Mag hem niet meer uitschakelen, Px zal hem zelf opstarten in de late namiddag, afwachten.

Martin
  • 33312 reacties
  • 9 januari 2018
als bijkomende info:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/decoder-proximus-v5-middleware-timeout-error-37983

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 359 reacties
  • 9 januari 2018
Martin, heb die info gisteren al bekeken, maar heb dit nog niet toegepast afwachtend op de herstelling van de storing.
Als ik een reset van de modem doe moet ik dan terug mijn Wi-Fi paswoord ingeven?

mvg

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • 359 reacties
  • 9 januari 2018
OEF! OPGELOST
Heb de modem en de decoder een hard reset laten uitvoeren. (reset knopjes achteraan)
Zonder TV sinds gisterenavond 20u!
Compensatie? Voetbal pack heb ik al, een korting op de factuur zou hier de beste optie zijn!

mvg

Reageer