Skip to main content
Beantwoord

Tv app


Ook ik krijg de dezelfde inlog foutmeldingen als ik de TV app start op mijn Android gsm. Ik heb alles geprobeerd wat vorige klanten aangeraden werd maar tot op heden zonder succes.

Beste antwoord door ElsJ

Dag Bianca, alles zou nu terug moeten werken.Kan u dit even testen aub? Groeten Els
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 1 februari 2018
Hallo, kan je me via volgende link je proximus login doorsturen, dan kijken we dit na voor je. Groeten Geert

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 februari 2018
Na jullie reset doet hij het weer..😋

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 februari 2018
Ik heb ook problemen en kan me al meer dan een maand niet inloggen op de tv app..

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 februari 2018
Dit blijkt zo gefikst...maar dit kunnen enkel de proximus mensen voor je oplossen.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 februari 2018
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 februari 2018
Waarschijnlijk lukt dat morgen wel tijdens de kantoor uren..

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 1 februari 2018
Hier ook een probleem, kan me niet inloggen op de tv app. Heb alvast een privé bericht gestuurd.

Martin
  • 33524 reacties
  • 1 februari 2018
Bianca87 schreef:
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..

Na 22u zullen de proximus medewerkers hier op het forum niet meer reageren, dus zal iets voor morgen zijn.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2018
Dag Bianca, alles zou nu terug moeten werken.Kan u dit even testen aub? Groeten Els

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 3 februari 2018
Dag Bert,

ik vermoed dat het administratief allemaal nog moet doorlopen, er zijn geen nieuwe aanvragen geweest. Groeten Els

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 mei 2018
Ik heb ook hetzelfde probleem... Kan iemand me helpen? 😞

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 12 mei 2018
Dag Aman, kan ik via privé je vaste lijnnummer of klantennummer krijgen, dan bekijk ik het voor je. MVG, Wim

Reageer