Beantwoord

Tv app

  • 1 February 2018
  • 12 reacties
  • 199 Bekeken

Ook ik krijg de dezelfde inlog foutmeldingen als ik de TV app start op mijn Android gsm. Ik heb alles geprobeerd wat vorige klanten aangeraden werd maar tot op heden zonder succes.
icon

Beste antwoord door ElsJ 2 February 2018, 13:34

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Aman, kan ik via privé je vaste lijnnummer of klantennummer krijgen, dan bekijk ik het voor je. MVG, Wim
Ik heb ook hetzelfde probleem... Kan iemand me helpen? 😞
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bert,

ik vermoed dat het administratief allemaal nog moet doorlopen, er zijn geen nieuwe aanvragen geweest. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bianca, alles zou nu terug moeten werken.Kan u dit even testen aub? Groeten Els
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..
Na 22u zullen de proximus medewerkers hier op het forum niet meer reageren, dus zal iets voor morgen zijn.
Hier ook een probleem, kan me niet inloggen op de tv app. Heb alvast een privé bericht gestuurd.
Waarschijnlijk lukt dat morgen wel tijdens de kantoor uren..
Heb een bericht gestuurd maar krijg geen reactie..
Dit blijkt zo gefikst...maar dit kunnen enkel de proximus mensen voor je oplossen.
Ik heb ook problemen en kan me al meer dan een maand niet inloggen op de tv app..
Na jullie reset doet hij het weer..😋
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je me via volgende link je proximus login doorsturen, dan kijken we dit na voor je. Groeten Geert

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer