Beantwoord

QRdecoderv6

  • 1 February 2018
  • 56 reacties
  • 2375 Bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Badge
Is de suggestie die Martin doet technisch haalbaar ? De twee decoders in dienst en via verschillende hdmi poorten de verbinding met tv leggen, zodat er als nodig kan geswitched worden?
Geeft toch een vorm van zekerheid bij slecht functioneren van v6.
Of is het hier bij mr. Van Camp maar een ongelukkig toeval ?
Badge
Dergelijke situatieschets geeft duidelijk moed aan de andere potentiele testers van deze nieuwe modem.
Is hij in de voorbereidende fase door "Proximus personeel" voldoende uitgetest op zijn reliability ?
heb reeds aantal keer moden en decoder terug opgestart .... resultaat : nil !
vorige decoder gaf ook veel beter HD beeld !!!!
ik bel morgen met Proximus en als we er niet uit raken dan liever de oude decoder terug in werking ...
wij zouden hier in Deurne (Drakenhoflaan) in zeer nabije toekomst glasvezel krijgen ... misschien zou dat helpen ??
Mss is het ook beter van de oude decoder gewoon in dienst te laten en de nieuwe v6 op de een andere HDMI ingang aansluiten van het tv toestel zodat er bij problemen je gewoon van HDMI ingang kan schakelen op je tv als de v6 faalt zodat de huisgenoten toch direct kunnen verder kijken 😉
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Hugo, ik heb dit doorgegeven aan de it dienst, we houden je op de hoogte. Groeten Geert

Veel kan helpen door de decoder eens te herstarten zie link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Badge
Test met decoder type 6 blijkbaar juist gestart. En op forum al twee testers met problemen.
Is hier geen centraal meldpunt opgericht als begeleiding, zodat deze mensen onmiddellijk en rechstreeks geholpen worden ? Soort technische standby voor deze testers.
Lijkt nogal amateuristisch .

Reageer