Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus


Beste,

Het lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen.

Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

En dit is de dezelfde status als sinds mijn aansluiting op 10/2/2017.

Met vriendelijke groeten,
Diederik

Beste antwoord door sabineb

Hi Diederik

Ik voerde een aanpassing uit die nu mogelijk zou moet maken met je prx account ( gmail)

in te loggen op de Prx tv app.

Kan je dit even uitproberen

Mvg sabine
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

58 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • Antwoord
  • 23 februari 2017
Hi Diederik

Ik voerde een aanpassing uit die nu mogelijk zou moet maken met je prx account ( gmail)

in te loggen op de Prx tv app.

Kan je dit even uitproberen

Mvg sabine

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 februari 2017
Beste,

Dit lukt nu inderdaad.
Bedankt.

mvg,
Diederik

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 23 februari 2017
Hi Diederik

graag gedaan

veel kijkplezier


min.jpg

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 februari 2017
ik heb net hetzelfde probleem.

Ze hebben me verteld dat dit 48u zou duren eer het geactiveerd is, maar die 48u die allang om.
heb helpdesk gebeld, ze hadden ze gezegd dat ik de adapter van de modem 5sec moest uitrekken en drn weer insteken.

Nog steeds niet gelukt.

Zou u me ook aub kunnen helpen??

alvast bedankt!!

mvg

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 24 februari 2017
Dag fabri,

Ik heb voor jou ook een aanpassing uitgevoerd. Je zou nu de Proximus TV app kunnen gebruiken.

Mvg,

AndyM

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 februari 2017
Super!!!

Bedankt voor je goede service.

Grtjs

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 24 februari 2017
Graag gedaan fabri 🙂

Mvg, AM

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 maart 2017
Bij mij helaas hetzelfde probleem.. Kan u mij ook even helpen aub?
Alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 28 maart 2017
Dag Emilyh,

Ik heb je MyProximus account gelinkt aan de Proximus TV app.

Kan je het toestel nu herstarten en probeer dan even de Proximus TV app te gebruiken?

Het zou moeten werken :-)

Mvg,
AndyM
Het Proximus-team

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 maart 2017
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem, zouden jullie dit willen verhelpen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 30 maart 2017
Dag Michiel,

Ik heb ook voor jou het nodige gedaan.

Mvg,

Kim

Het Proximus team

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 maart 2017
Super, het werkt inderdaad nu!

Heel erg bedankt ?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 april 2017
Beste,

Bij mij werk deze ook niet. Ik krijg dezelfde foutmelding :De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Kan je dit ook in orde brengen aub.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 5 april 2017
Hey Nicolas, dit heeft te maken dat de installatie pas gisteren bij je heeft plaatsgevonden. Alle functionaliteiten moeten nog doorstromen. Ik heb dit alvast voor je manueel in orde gebracht. Je zou de Proximus TV app dus nu moeten kunnen gebruiken. Veel plezier ermee!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 april 2017
Super. Het werkt! Bedankt!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 april 2017
Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem, zou u me ook kunnen helpen?

Mvg,
Laura

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 6 april 2017
Dag Laura,

Kan je mij via privé bericht je lijnnr of klantennr bezorgen? Alsook de login die je gebruikt voor my proximus.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

OdB

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 april 2017
Idem.
Installatie vrijdag gebeurd, administratieve achterstand, ging voor maandag zijn.
Gisteren idd alles zichtbaar in myproximus, maar nog steeds niet mogelijk om de tv app te gebruiken.
Vandaag net hetzelfde. Meldingen zoals hierboven, niet toegestaan of technische problemen. Kunnen jullie dit voor mij bekijken want voor mij is dit echt iets wat ik intensief gebruik...

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 792 reacties
  • 11 april 2017
Dag Calysk,

De proximus Tv app zou nu moeten werken.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 april 2017
Ik heb hetzelfde probleem. Zou u me ook kunnen helpen? Alvast bedankt. Ben

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 juli 2017
Zelfde probleem met de tv-app. Kunnen jullie mij hier ook mee helpen? Thx Lieven

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 6 juli 2017
Dag Lieven,

Kan je via privébericht je vaste lijn nummer of klantnummer en je myproximus doorgeven?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 juli 2017
Kunnen jullie het voor mij ook activeren aub. Ben al bijna maand aan het wachten tot de technische problemen opgelost raken, maar had zo te zien nog lang kunnen wachten dan 🙂

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 20 juli 2017
Bij deze is het geactiveerd Lieselot 🙂

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2017
Ook bij mij hetzelfde probleem met de "Proximus TV Applicatie".
Kunnen jullie het nodige doen ?
Alvast bedankt.
Tom

Reageer