Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus

  • 23 February 2017
  • 58 reacties
  • 1774 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Beste,

We hebben dit nu voor je gekoppeld. Je kan nu de app gebruiken met je Myproximus account.

Groeten,

Jean-Paul
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem.... Kunnen jullie dit koppelen aan onze beide e-mailadressen (hotmail en gmail). Zou weet ik zeker dat het lukt. >24u geleden werd onze Proximus TV geïnstalleerd, gisteren.
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Reputatie 2
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Dag Wim, hiermee werkt het inderdaad. Hartelijk dank!

Ik ben zéér tevreden met Proximus TV (na 15 jaar telenet). 2 zaken die bij mij niet van de eerste werkten waren:
* dit: de activatie van de Proximus TV app (kon dus niet zonder tussenkomst van Proximus medewerker)
* de Replay TV optie was normaal standaard voor mijn abo en gratis. Dat was ook niet het geval na de installatie. Heb hiervoor ook moeten bellen naar Proximus. Zijn konden dit echter snel oplossen (en moest vervolgens even mijn decoder herstarten)

Vriendelijke groeten
Bij mij werkt dit ook niet.
Op myproximus staat bij tv applicatie : binnekort beschikbaar.
Ondertussen staat het er al bena een maand.
Reputatie 7
Badge +4
Pifte, aanpassing voor jou gedaan op je profiel, tv applicatie zal nu toegankelijk zijn.
Help mijn app op smartphone voor tv doet het ook niet.
Alvast bedankt An
Reputatie 7
Badge +4
Andh1983, heb je reeds een myproximus login voor je vaste lijn gemaakt? Kan je die via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Indien je geen apparte login voor je vaste lijn hebt, kan je hier zien hoe je die gegevens kan koppelen aan je bestaande account: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Groeten,

Kim

Reageer