Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus

  • 23 February 2017
  • 58 reacties
  • 1774 Bekeken

Beste,

Het lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen.

Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

En dit is de dezelfde status als sinds mijn aansluiting op 10/2/2017.

Met vriendelijke groeten,
Diederik
icon

Beste antwoord door sabineb 23 February 2017, 14:06

Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Emilyh,

Ik heb je MyProximus account gelinkt aan de Proximus TV app.

Kan je het toestel nu herstarten en probeer dan even de Proximus TV app te gebruiken?

Het zou moeten werken :-)

Mvg,
AndyM
Het Proximus-team
Probleem is opgelost. Bedankt om mijn account na te kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Wim, ik heb dit even voor je nagekeken en de nodige aanpassing uitgevoerd. De Proximus TV app zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Reputatie 7
Badge +4
Tessie

Kan je me je klantengegeven doorgeven ?
lijnnr/klantennr en myproximus login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kamil, kan je eens opnieuw controleren? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Michiel,

Ik heb ook voor jou het nodige gedaan.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Reputatie 7
Badge +6
Hey Nicolas, dit heeft te maken dat de installatie pas gisteren bij je heeft plaatsgevonden. Alle functionaliteiten moeten nog doorstromen. Ik heb dit alvast voor je manueel in orde gebracht. Je zou de Proximus TV app dus nu moeten kunnen gebruiken. Veel plezier ermee!
Reputatie 6
Badge +3
Dag Laura,

Kan je mij via privé bericht je lijnnr of klantennr bezorgen? Alsook de login die je gebruikt voor my proximus.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

OdB
Reputatie 7
Badge +4
Dag Calysk,

De proximus Tv app zou nu moeten werken.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +4
Dag Lieven,

Kan je via privébericht je vaste lijn nummer of klantnummer en je myproximus doorgeven?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Bij deze is het geactiveerd Lieselot 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tom, ik zie niet meteen een fout op je tv account. Kan je eens via privé laten weten welke login je gebruikt? Deze moet hetzelfde zijn als je myproximus. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Tom, je hebt nog en andere skynet mail adres waar je proximus tv app is aangelinkt en je myproximus account.

Je kan best eens met het andere account proberen.
Reputatie 7
Badge +4
Je Skynet adres staat op iemand anders zijn accoubnt. Vast dit van je vader van daar de verwarring.

Ik heb je account goed gezet. Normaal zal je nu op de app kunnen inloggen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Frank, kan je nog eens proberen ? Nu zou het in orde moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Dany S, helaas ondervinden we momenteel problemen met de Proximus TV app en webpagina. De desbetreffende teams zijn reeds op de hoogte en werken aan een oplossing. Mijn excuses voor de hinder.

Ik heb voor alle zekerheid je account nagekeken en heb geen problemen gedetecteerd. Vermoedelijk is het dus gerelateerd aan de algemene problemen. Ik stel voor om later nog eens opnieuw te proberen.
Getest en is OK. Hartelijk dank!

Mvg
Wim
Reputatie 6
Badge +3
Vinick

Kan je me je klantengegeven doorgeven via privé bericht?
lijnnr/klantennr en myproximus login?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Groeten,

Jimmy
Reputatie 7
Badge +6
Hey Paoloarthuro, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus app zou nu moeten werken. Veel plezier ermee!
Het werkt prima nu.Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

We hebben dit nu voor je gekoppeld. Je kan nu de app gebruiken met je Myproximus account.

Groeten,

Jean-Paul
Reputatie 2
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Dag Wim, hiermee werkt het inderdaad. Hartelijk dank!

Ik ben zéér tevreden met Proximus TV (na 15 jaar telenet). 2 zaken die bij mij niet van de eerste werkten waren:
* dit: de activatie van de Proximus TV app (kon dus niet zonder tussenkomst van Proximus medewerker)
* de Replay TV optie was normaal standaard voor mijn abo en gratis. Dat was ook niet het geval na de installatie. Heb hiervoor ook moeten bellen naar Proximus. Zijn konden dit echter snel oplossen (en moest vervolgens even mijn decoder herstarten)

Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Pifte, aanpassing voor jou gedaan op je profiel, tv applicatie zal nu toegankelijk zijn.

Reageer