Beste,
Het lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen.
Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
En dit is de dezelfde status als sinds mijn aansluiting op 10/2/2017.
Met vriendelijke groeten,
Diederik
Bladzijde 2 / 3
Dag Tom, ik zie niet meteen een fout op je tv account. Kan je eens via privé laten weten welke login je gebruikt? Deze moet hetzelfde zijn als je myproximus. MVG, Wim
Tom, je hebt nog en andere skynet mail adres waar je proximus tv app is aangelinkt en je myproximus account.
Je kan best eens met het andere account proberen.
Je kan best eens met het andere account proberen.
Je Skynet adres staat op iemand anders zijn accoubnt. Vast dit van je vader van daar de verwarring.
Ik heb je account goed gezet. Normaal zal je nu op de app kunnen inloggen.
Ik heb je account goed gezet. Normaal zal je nu op de app kunnen inloggen.
et lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen.
Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Kan u dit bij mij ook activeren aub ?
Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Kan u dit bij mij ook activeren aub ?
Dag Frank, kan je nog eens proberen ? Nu zou het in orde moeten zijn.
Ik heb vanavond hetzelfde probleem (gisteren lukte dit nog).
Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Alles lijkt mij goed gekoppeld. Kan iemand mij helpen ?
Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Alles lijkt mij goed gekoppeld. Kan iemand mij helpen ?
Dag Dany S, helaas ondervinden we momenteel problemen met de Proximus TV app en webpagina. De desbetreffende teams zijn reeds op de hoogte en werken aan een oplossing. Mijn excuses voor de hinder.
Ik heb voor alle zekerheid je account nagekeken en heb geen problemen gedetecteerd. Vermoedelijk is het dus gerelateerd aan de algemene problemen. Ik stel voor om later nog eens opnieuw te proberen.
Ik heb voor alle zekerheid je account nagekeken en heb geen problemen gedetecteerd. Vermoedelijk is het dus gerelateerd aan de algemene problemen. Ik stel voor om later nog eens opnieuw te proberen.
Probleem is opgelost. Bedankt om mijn account na te kijken.
Beste,
Ik ondervind hetzelfde probleem als de personen hierboven.
Mvg
Wim
Ik ondervind hetzelfde probleem als de personen hierboven.
Mvg
Wim
Dag Wim, ik heb dit even voor je nagekeken en de nodige aanpassing uitgevoerd. De Proximus TV app zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Getest en is OK. Hartelijk dank!
Mvg
Wim
Mvg
Wim
Ook bij mij hetzelfde probleem met de "Proximus TV Applicatie".
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt.
Tessie
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt.
Tessie
Tessie
Kan je me je klantengegeven doorgeven ?
lijnnr/klantennr en myproximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je me je klantengegeven doorgeven ?
lijnnr/klantennr en myproximus login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
ik heb ook hetzelfde probleem, hulp aub!
Vinick
Kan je me je klantengegeven doorgeven via privé bericht?
lijnnr/klantennr en myproximus login?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Groeten,
Jimmy
Kan je me je klantengegeven doorgeven via privé bericht?
lijnnr/klantennr en myproximus login?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Groeten,
Jimmy
Mag ik ook eens beroep doen op jullie manuele diensten. Ik probeer ook reeds 2 maand de app te gebruiken en krijg ook dezelfde meldingen. Alvast bedankt!
Hey Paoloarthuro, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus app zou nu moeten werken. Veel plezier ermee!
Het werkt prima nu.Hartelijk dank!
Beste,
Heb zelfde probleem als de Diederik_V. Kunnen jullie me ook helpen a.u.b.?
Drie dagen geleden had ik via chat geprobeerd, gisteren gebeld maar tot nu toe niks. Geen verandering.
Alvast bedankt
Kamil
Heb zelfde probleem als de Diederik_V. Kunnen jullie me ook helpen a.u.b.?
Drie dagen geleden had ik via chat geprobeerd, gisteren gebeld maar tot nu toe niks. Geen verandering.
Alvast bedankt
Kamil
Dag Kamil, kan je eens opnieuw controleren? MVG, Wim
Het werkt, enkel op mijn gsm kan ik pure vision bekijken (geen andere zenders) maar dat probeer ik zelf op te lossen.
Bedankt Wim VL
Bedankt Wim VL
Geen probleem.
Goede avond wanner ik de proximus tv wil installeren krijg ik ook volgende melden.
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
kunnen jullie hier eens naar kijken?
Met vriendelijke groeten,
Brecht
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.
kunnen jullie hier eens naar kijken?
Met vriendelijke groeten,
Brecht
Beste
kan u via deze link u telefoongegevens doorgeven? dan kijken we het graag voor u na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
kan u via deze link u telefoongegevens doorgeven? dan kijken we het graag voor u na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste,
Deze avond heb ik Myproximus aangemaakt om op deze manier proximusTV op de laptop kan installeren, maar via de website staat er dat ik deze optie nog moet activeren.
In deze topic zie ik dat soms iets van 48uur te wachten, klopt dit of moet ik gewoon nog iets activeren?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Deze avond heb ik Myproximus aangemaakt om op deze manier proximusTV op de laptop kan installeren, maar via de website staat er dat ik deze optie nog moet activeren.
In deze topic zie ik dat soms iets van 48uur te wachten, klopt dit of moet ik gewoon nog iets activeren?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.