Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus

  • 23 February 2017
  • 58 reacties
  • 1774 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Probleem is opgelost. Bedankt om mijn account na te kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Dany S, helaas ondervinden we momenteel problemen met de Proximus TV app en webpagina. De desbetreffende teams zijn reeds op de hoogte en werken aan een oplossing. Mijn excuses voor de hinder.

Ik heb voor alle zekerheid je account nagekeken en heb geen problemen gedetecteerd. Vermoedelijk is het dus gerelateerd aan de algemene problemen. Ik stel voor om later nog eens opnieuw te proberen.
Ik heb vanavond hetzelfde probleem (gisteren lukte dit nog).

Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen

Alles lijkt mij goed gekoppeld. Kan iemand mij helpen ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Frank, kan je nog eens proberen ? Nu zou het in orde moeten zijn.
et lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen.

Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Kan u dit bij mij ook activeren aub ?
Reputatie 7
Badge +4
Je Skynet adres staat op iemand anders zijn accoubnt. Vast dit van je vader van daar de verwarring.

Ik heb je account goed gezet. Normaal zal je nu op de app kunnen inloggen.
Reputatie 7
Badge +4
Tom, je hebt nog en andere skynet mail adres waar je proximus tv app is aangelinkt en je myproximus account.

Je kan best eens met het andere account proberen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tom, ik zie niet meteen een fout op je tv account. Kan je eens via privé laten weten welke login je gebruikt? Deze moet hetzelfde zijn als je myproximus. MVG, Wim
Ook bij mij hetzelfde probleem met de "Proximus TV Applicatie".
Kunnen jullie het nodige doen ?
Alvast bedankt.
Tom
Reputatie 7
Badge +4
Bij deze is het geactiveerd Lieselot 🙂
Kunnen jullie het voor mij ook activeren aub. Ben al bijna maand aan het wachten tot de technische problemen opgelost raken, maar had zo te zien nog lang kunnen wachten dan 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dag Lieven,

Kan je via privébericht je vaste lijn nummer of klantnummer en je myproximus doorgeven?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim
Zelfde probleem met de tv-app. Kunnen jullie mij hier ook mee helpen? Thx Lieven
Ik heb hetzelfde probleem. Zou u me ook kunnen helpen? Alvast bedankt. Ben
Reputatie 7
Badge +4
Dag Calysk,

De proximus Tv app zou nu moeten werken.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Idem.
Installatie vrijdag gebeurd, administratieve achterstand, ging voor maandag zijn.
Gisteren idd alles zichtbaar in myproximus, maar nog steeds niet mogelijk om de tv app te gebruiken.
Vandaag net hetzelfde. Meldingen zoals hierboven, niet toegestaan of technische problemen. Kunnen jullie dit voor mij bekijken want voor mij is dit echt iets wat ik intensief gebruik...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Laura,

Kan je mij via privé bericht je lijnnr of klantennr bezorgen? Alsook de login die je gebruikt voor my proximus.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,

OdB
Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem, zou u me ook kunnen helpen?

Mvg,
Laura
Super. Het werkt! Bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Nicolas, dit heeft te maken dat de installatie pas gisteren bij je heeft plaatsgevonden. Alle functionaliteiten moeten nog doorstromen. Ik heb dit alvast voor je manueel in orde gebracht. Je zou de Proximus TV app dus nu moeten kunnen gebruiken. Veel plezier ermee!
Beste,

Bij mij werk deze ook niet. Ik krijg dezelfde foutmelding :De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Kan je dit ook in orde brengen aub.
Super, het werkt inderdaad nu!

Heel erg bedankt ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Michiel,

Ik heb ook voor jou het nodige gedaan.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem, zouden jullie dit willen verhelpen?
Reputatie 5
Badge +4
Dag Emilyh,

Ik heb je MyProximus account gelinkt aan de Proximus TV app.

Kan je het toestel nu herstarten en probeer dan even de Proximus TV app te gebruiken?

Het zou moeten werken :-)

Mvg,
AndyM
Het Proximus-team

Reageer