Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus

  • 23 February 2017
  • 58 reacties
  • 1774 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Bij mij helaas hetzelfde probleem.. Kan u mij ook even helpen aub?
Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan fabri 🙂

Mvg, AM
Super!!!

Bedankt voor je goede service.

Grtjs
Reputatie 5
Badge +4
Dag fabri,

Ik heb voor jou ook een aanpassing uitgevoerd. Je zou nu de Proximus TV app kunnen gebruiken.

Mvg,

AndyM
ik heb net hetzelfde probleem.

Ze hebben me verteld dat dit 48u zou duren eer het geactiveerd is, maar die 48u die allang om.
heb helpdesk gebeld, ze hadden ze gezegd dat ik de adapter van de modem 5sec moest uitrekken en drn weer insteken.

Nog steeds niet gelukt.

Zou u me ook aub kunnen helpen??

alvast bedankt!!

mvg
Reputatie 6
Badge +4
Hi Diederik

graag gedaan

veel kijkplezier


min.jpg
Beste,

Dit lukt nu inderdaad.
Bedankt.

mvg,
Diederik
Reputatie 6
Badge +4
Hi Diederik

Ik voerde een aanpassing uit die nu mogelijk zou moet maken met je prx account ( gmail)

in te loggen op de Prx tv app.

Kan je dit even uitproberen

Mvg sabine

Reageer