Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app werkt niet meer


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

80 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 april 2018
Vriend kan hier drie dagen al niet meer via tablet op Proximus tv
Al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en ook al opnieuw ingelogd maar blijft gelijk

Als ik kijk op my Proximus staat daar dat de tv app binnenkort beschikbaar is maar we hadden die hiervoor al actief ?

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 4 april 2018
Emiily b , aan onze kant staat het alvast volledig actief. Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met volgende gegevens; Welke tablet je juist gebruikt (merkt , os versie) en welke foutmelding je juist krijgt als je live tv wilt kijken ?

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 4 april 2018
Hallo Samuel,
Bij mij werkt de tv app terug volledig op mijn smarthphone.
Op mijn tablet kan ik alleen in het menu, maar kan geen programma's bekijken.
Mijn tablet is een samsung met android versie 4.4.2.
Kun je dit eens bekijken?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 april 2018
Hier ook nog geen verandering... App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Levert niets op.
Concrete voorbeelden : "Topdokters", gisteren opgenomen op vier, "Gevoel voor tumor" opgenomen op 1 april. Als je op "bekijken' klikt komen er drie bolletjes... maar verder gebeurt er niets. :s

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 4 april 2018
Voor sommigen lijken er inderdaad problemen te zijn met de Proximus tv app , de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken aan een oplossing; Groeten, Samuel

  • Rising star
  • 14 reacties
  • 9 april 2018
Hoi, al meer nieuws? We zijn ondertussen al meer dan week verder zonder nieuws ??

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 9 april 2018
Juist nogmaals een test gedaan maar nog steeds zelfde probleem.
De 3 bolletjes blijven lopen.
Dit mag na bijna twee weken voor mij stillaan opgelost worden.

Dankuwel Frank

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 10 april 2018
Onze teams werken eraan om deze update zo snel mogelijk klaar te krijgen. Zodra deze er is, zal deze beschikbaar zijn in de Google Play Store. Ik houd jullie op de hoogte. Mijn excuses voor de hinder.

Vergeet niet, dat dit slechts is voor enkele toestellen die Android 4.4 gebruiken. Wanneer je andere toestellen hebt, kan je deze zonder problemen gebruiken.

  • Rising star
  • 14 reacties
  • 10 april 2018
Hey, ik heb nog een andere tablet met Android 4.2.2 en hier werkt het pas sinds afgelopen weekend niet meer op.... De vorige dagen functioneerde die perfect terwijl de app op de andere tablet reeds niet werkte.

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 10 april 2018
Hallo, bij een tablet met android 4.1.2 werkt het ook nog steeds niet.

  • Rising star
  • 12 reacties
  • 10 april 2018
Hier ook onmogelijk om op de Acer tablet A1 met Android 4.4.2 live tv te bekijken. TV app doet alles normaal (gids bekijken, programma's zoeken, ...) behalve een live uitzending afspelen. Enkel 3 bolletjes ...

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 11 april 2018
hi geert
er is momenteel nog een probleem met de app voor Android,
we doen ons best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen

mvg

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2018
De update is beschikbaar gesteld in de Google Play store. Deze zal binnen dit en enkele uren beschikbaar zijn. Deze update lost het probleem op. Indien het na de update nog steeds niet is opgelost. Gelieve de app nog eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (clean install).

  • Rising star
  • 12 reacties
  • 11 april 2018
Inderdaad, ik heb zopas de update automatisch binnen gehad. Alles werkt opnieuw als vanouds. Clean install was niet nodig.
Bedankt! ☺☺️

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 12 april 2018
Blij dit te horen Geert! Fijne dag nog toegewenst. Grtjs, Charlotte.

  • Auteur
  • Rising star
  • 11 reacties
  • 12 april 2018
Ik heb juist ook de update geïnstalleerd en het werkt terug.
Bedankt hiervoor.
Groetjes Frank

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 12 april 2018
Graag gedaan.

  • Rising star
  • 14 reacties
  • 12 april 2018
Werkt bij mij nog steeds niet...

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 14 april 2018
Hier zijn we nog maar eens
Tot gisteren geen probleem met de tv app
Vandaag terug miserie
Ik log in
App begingt te laden en springt steeds terug naar on log in scherm

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 april 2018
Hallo
Sinds de update kan ik me op geen enkel toestel (alleen de laptop) inloggen om om de Proximus TV App te gebruiken? Is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 15 april 2018
Miserie met de app blijft duren
Wanneer eens een definitieve oplossing GVD
BEN HET STILAAN BEU

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 16 april 2018
Hallo, je mag me via volgende link, je gebruikersnaam (my proximus) eens doorsturen waarmee je inlogt op de tv applicatie Groeten Geert

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 16 april 2018
Hoi Geert
Kan je de link effe doorsturen
Thanks

Martin
  • 33205 reacties
  • 16 april 2018

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 16 april 2018
Nick_ krijg je een bepaalde foutmelding? Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je juist gebruikt voor de Proximus tv app ?