Beantwoord

Proximus tv app werkt niet meer



Toon eerste bericht

80 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Kan je het nu nog eens testen?
Reputatie 3
Badge +1
Beste support medewerkers
Alles werkt tot nu perfect
Zowel op IPhone als op tablet alle functies ok
Nogmaals Thanks
??
Reputatie 6
Badge +4
Graag gedaan.. 🙂
? heb jij meer geluk dan ik. Hier werkt het nog niet
Werkt nog steeds niet.
Kan inloggen maar geraak nu zelfs niet meer in het menu.
Melding: de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe de app te gebruiken. Gelieve na te kijken of product proximus tv applicatie geactiveerd is in de website my proximus.
TV app werkt ook bij mij niet, heb 3 toestellen, 2 x tablet en android telefoon
Probleem sinds zaterdag 31/03 , kan app openen , programma selecteren maar de " 3 puntjes " blijven maar komen , programma start niet, na +/- 30 seconden stoppen " 3 puntjes " zonder foutmelding ...
Reputatie 3
Badge +1
Sorry jongens
Hier alles nog werkend
Reputatie 7
Badge +4
we onderzoeken dit nog verder en houden je op de hoogte
Is er al een oplossing gevonden dit probleem?????
Reputatie 7
Badge +4
Er wordt volop gewerkt aan een oplossing!
Onze proximus tv-app werkt al enkele dagen niet meer zoals het hoort op onze tablet. We kunnen geen opnames en live tv bekijken. Wanneer we ergens op klikken komen er 3 bolletjes "wachten". We hebben gisteren (dinsdag) bijvoorbeeld het programma "topdokters" op vier opgenomen, maar kunnen dit niet bekijken op de app.

Hopelijk wordt dit probleem snel opgelost!
Reputatie 7
Badge +6
Allen die nog steeds het problemen hebben met opnames en live tv via de Proximus TV app. Kunnen jullie de app nogmaals opnieuw installeren en proberen? Laat via dit topic dan even weten of het nadien terug werkt of niet.
Beste,
De app herinstalleren heeft nog steeds niets opgelost op mijn tablet zoals u hier kan lezen.
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/de-nieuwe-proximus-tv-app-44100
Met vriendelijke groeten,
Jacques
Neen, nog steeds dezelfde melding.
De chromecast functie van de Windows 10 ProximusTV-app werkt niet meer na opnieuw installeren?
Reputatie 7
Badge +6
@Jacques Michielsens, @franvann
Kan je even voorbeelden geven van uitzendingen welke niet lukken? (liveTV uitzending of opnamens, probeer eventueel beide) Kan je me ook vertellen welk toestel je gebruikt?
Hallo Thomas,
Ik heb in het begin vd topic alles duidelijk beschreven (ben auteur). Kan geen live en geen opgenomen programma's bekijken.Mijn toestellen zijn allemaal samsung.
2 dagen geleden kon ik nog in het menu geraken maar sinds de herinstallatie kan ik ook dat niet meer.

Bedankt Frank
Reputatie 7
Badge +6
Ik weet het franvann, ik ben het topic nauwlettend aan het volgen. 🙂
Maar momenteel heb ik echt concrete voorbeelden nodig. Welke livestream of opname je probeert af te spelen. Als je me even een 2tal kan doorgeven is dit perfect en kan ik dit verder (laten) onderzoeken.

Edit: Hoe bedoel je dat je niet meer in de menu kan geraken? Zodra je de app opent, loopt deze dus vast? Je kan geen opnames of live tv meer selecteren?
Dag Thomas,
Momenteel geraak ik zelfs niet meer in het hoofdmenu.
Inloggen lukt. Geeft dan een melding (zie vorige reactie)
Ik wou in het weekend naar sporza kijken op mijn tablet maar dat lukte niet. De 3 bolletjes blijven maar lopen. Opnames heb ook geprobeerd te bekijken van verschillende datums maar dat lukt ook niet.
Ik kan gewoonweg niets bekijken!

mvg Frank
Hey, ik heb de app ook net terug verwijderd en geïnstalleerd maar zonder resultaat. Ik kan niks bekijken (geen opnames of ook niet gewoon naar een zender), zodra ik op iets klik komen de 3 puntjes en deze blijven eindeloos draaien. Toestel: Samsung tablet 7inch
Reputatie 7
Badge +6
kikkimie, kan ook jij me even voorbeeld geven van opname of live tv stream welke je probeert af te spelen. Maakt niet uit welke, bij voorkeur 2.
Hoi, voorbeeld zender 30 Sporza: Scheldeprijs , voorbeeld opnames: nachtraven opname van gisteren om 18u30 op Ketnet.
Voor de zenders: issues is voor elke zender, en voor de opnames: issues is voor elke opname
Reputatie 7
Badge +6
Ok bedankt. Ik laat het verder onderzoeken door onze teams. Hopelijk heb ik snel meer info en een oplossing!
Super, alvast bedankt. Ne mens is rap iets gewoon en dan is weer aanpassen als het niet werkt. Terwijl zulke vroeger niet bestonden. We zijn te verwend ??

Reageer