Skip to main content
Sinds een week werkt mijn proximus tv app niet meer op 2 tablets.

Ik heb de applicatie al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

In kan inloggen en er verschijnt het hoofdmenu maar daarna kan ik geen programma bekijken.

Er blijven 3 bolletjes lopen, een soort zandlopertje.

Op mijn smartphone werkt de app wel.

Ik heb versie 4.4 android op mijn tablet, dit zou voldoende moeten zijn.

Heeft iemand zelfde probleem?
Vriend kan hier drie dagen al niet meer via tablet op Proximus tv

Al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd en ook al opnieuw ingelogd maar blijft gelijk



Als ik kijk op my Proximus staat daar dat de tv app binnenkort beschikbaar is maar we hadden die hiervoor al actief ?
Emiily b , aan onze kant staat het alvast volledig actief. Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met volgende gegevens; Welke tablet je juist gebruikt (merkt , os versie) en welke foutmelding je juist krijgt als je live tv wilt kijken ?
Hallo Samuel,

Bij mij werkt de tv app terug volledig op mijn smarthphone.

Op mijn tablet kan ik alleen in het menu, maar kan geen programma's bekijken.

Mijn tablet is een samsung met android versie 4.4.2.

Kun je dit eens bekijken?
Hier ook nog geen verandering... App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Levert niets op.

Concrete voorbeelden : "Topdokters", gisteren opgenomen op vier, "Gevoel voor tumor" opgenomen op 1 april. Als je op "bekijken' klikt komen er drie bolletjes... maar verder gebeurt er niets. :s
Voor sommigen lijken er inderdaad problemen te zijn met de Proximus tv app , de betrokken diensten zijn op de hoogte en werken aan een oplossing; Groeten, Samuel
Hoi, al meer nieuws? We zijn ondertussen al meer dan week verder zonder nieuws ??
Juist nogmaals een test gedaan maar nog steeds zelfde probleem.

De 3 bolletjes blijven lopen.

Dit mag na bijna twee weken voor mij stillaan opgelost worden.



Dankuwel Frank
Onze teams werken eraan om deze update zo snel mogelijk klaar te krijgen. Zodra deze er is, zal deze beschikbaar zijn in de Google Play Store. Ik houd jullie op de hoogte. Mijn excuses voor de hinder.



Vergeet niet, dat dit slechts is voor enkele toestellen die Android 4.4 gebruiken. Wanneer je andere toestellen hebt, kan je deze zonder problemen gebruiken.
Hey, ik heb nog een andere tablet met Android 4.2.2 en hier werkt het pas sinds afgelopen weekend niet meer op.... De vorige dagen functioneerde die perfect terwijl de app op de andere tablet reeds niet werkte.
Hallo, bij een tablet met android 4.1.2 werkt het ook nog steeds niet.
Hier ook onmogelijk om op de Acer tablet A1 met Android 4.4.2 live tv te bekijken. TV app doet alles normaal (gids bekijken, programma's zoeken, ...) behalve een live uitzending afspelen. Enkel 3 bolletjes ...
hi geert

er is momenteel nog een probleem met de app voor Android,

we doen ons best dit zo snel mogelijk in orde te krijgen



mvg
De update is beschikbaar gesteld in de Google Play store. Deze zal binnen dit en enkele uren beschikbaar zijn. Deze update lost het probleem op. Indien het na de update nog steeds niet is opgelost. Gelieve de app nog eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren (clean install).
Inderdaad, ik heb zopas de update automatisch binnen gehad. Alles werkt opnieuw als vanouds. Clean install was niet nodig.

Bedankt! ☺️☺️
Blij dit te horen Geert! Fijne dag nog toegewenst. Grtjs, Charlotte.
Ik heb juist ook de update geïnstalleerd en het werkt terug.

Bedankt hiervoor.

Groetjes Frank
Graag gedaan.
Werkt bij mij nog steeds niet...
Hier zijn we nog maar eens

Tot gisteren geen probleem met de tv app

Vandaag terug miserie

Ik log in

App begingt te laden en springt steeds terug naar on log in scherm
Hallo

Sinds de update kan ik me op geen enkel toestel (alleen de laptop) inloggen om om de Proximus TV App te gebruiken? Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt
Miserie met de app blijft duren

Wanneer eens een definitieve oplossing GVD

BEN HET STILAAN BEU
Hallo, je mag me via volgende link, je gebruikersnaam (my proximus) eens doorsturen waarmee je inlogt op de tv applicatie Groeten Geert
Hoi Geert

Kan je de link effe doorsturen

Thanks
hier is ie > Privébericht sturen (klik hier)
Nick_ krijg je een bepaalde foutmelding? Kan je een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je juist gebruikt voor de Proximus tv app ?

Reageer