Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV app


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

40 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 17 januari 2018
Davy Decoo kan je dit nu nog even testen aub? Groetjes, Charlotte

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 17 januari 2018
Beste Charlotte,

Dit is in orde nu (zowel voor Proximus TV als Studio 100 Go), waarvoor dank!

Mvg,
Davy

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 18 januari 2018
Met veel plezier Davy. Fijne dag nog. Groetjes, Charlotte

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 30 januari 2018
Liesdem schreef:
Hallo,
Ik kan me niet inloggen in Proximus tv app,hij springt telkens weer opnieuw op aanmelden!
Kan iemand me helpen?
Groetjes lies
hier van hetzelfde .. moest iemand me kunnen helpen? al 2x gebeld naar proximus en zou teleksn in orde zijn, maar dit is het niet. krijg hetzelfde probleem als Liesdem.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 30 januari 2018
Hey Niels, heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Zou nu moeten werken.

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 1 februari 2018
Nathalie C schreef:
Ik heb een My-proximus account, ben zelf de beheerder, heb de Proximus TV app geïnstalleerd en krijg de melding
De accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Kijk na of de app Proximus TV geactiveerd is via My-proximus.

Zelfde probleem en melding bij gebruik Proximus TV app, zowel bij tablet als laptop. Toeval of niet maar problemen zijn er gekomen na de storing begin januari. Voordien functioneerde alles perfect.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 222 reacties
  • 2 februari 2018
Hallo,

vroeger werkte je TV app wel? Of had het nooit gewerkt?

Groeten, Aw

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 2 februari 2018
De android app werkt al meer dan een week niet. Officieel is er een ’probleem’ met de ’streaming server’. Binnenkort toch naar Telenet, even duur, maar er wordt no service geboden. Daar hebben ze geen duur ambtenaartjes

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 3 februari 2018
AkiW schreef:
Hallo,

vroeger werkte je TV app wel? Of had het nooit gewerkt?

Groeten, Aw

Dag Aw, voorheen functioneerde alles perfect.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 254 reacties
  • 5 februari 2018
Erwin, kan je het nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 6 februari 2018
KimB schreef:
Erwin, kan je het nog eens proberen? Het zou moeten werken nu.


Beste KimB, alles functioneert terug. Bedankt!
Kan u zeggen wat de oorzaak was, of is dit achtergrond (te technische) info?

Martin
  • 33446 reacties
  • 6 februari 2018
Ze doen een aanpassing in je technisch profiel, maar wat die aanpassing juist inhoud werd hier nog niet medegedeeld.

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 6 februari 2018
ok. Voornaamste is dat alles terug werkt.
vg

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 april 2018
Hallo

Ik zit met hetzelfde probleem zoals vermeld in de voorgaande posts. Het is niet mogelijk om me in te loggen in de Proximus TV app. Als ik via de website online wil kijken, krijg ik de melding "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account."
Ik heb al geprobeerd de apps te verwijderen en opnieuw te installeren, maar telkens met hetzelfde resultaat.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Groeten

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 527 reacties
  • 6 april 2018
Ceustermans, ik heb dit voor je nagekeken en rechtgezet. Onze excuses voor de hinder.

Reageer