Mijn klantennummer:615661865
20/11 gebeld voor naar tutimus over te stappen met een smartphone.
Levering voorzien op 25/11. Hele dag thuis gebleven...NIEMAND GEZIEN. paar keer gebeld naar Dynalogic en proximus Zonder resultaat.
Maandag daarop proximus gebeld...maakten ze me wijs dat ik naar Dynalogic moest bellen. Daar lieten ze me weten dat stock manco was..... nieuwe afspraak gemaakt op 29/11 TERUG kat gestuurd. Mij ingelog op MYDYNALOGIC als nieuws Stock manco + levering geannuleerd. Gebeld met proximus om alles opnieuw in gang te steken, dossier doorgestuurd en wachtend op telefoon!!! Week later nog steeds geen tel ontvangen.
Nu is mijn vraag...blijven jullie met mensen hun voeten spelen of wordt dit ooit opgelost????
Graag actie aub!!!!!
Beantwoord
Levering Dynalogic 2 x geannuleerd wegens manco
Beste antwoord door JanDe
Damir, ik moet je niet vertellen dat een en ander fout gelopen is. Ik heb daarvoor nota 32049117 opgesteld. We proberen alles zo spoedig mogelijk recht te zetten. Groeten. Jan
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.