Na zoveelste keer werd mijn bestelling weer niet geleverd de ene keer omdat dynalogic langs komt waneer hun goesting hebben 2 de keer omdat volmacht die gegeven was niet voldoende was 3 keer omdat hun scanner machine kapot is jaaa jo zo blijven ze wel aan de gang en elke keer als er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden gaan er weer weken over heen echt en als je belt met zo n klacht ja wij kunnen dit niet dat niet als ik terug kijk op de afpraken dat dynalogic zou langs komen zouden ze me nu als zeker 5 keer geleverd moeten hebben echt MENSEN ALS JE IETS VIA PROXIMUS DOET GAA DA BIJ DE WINKEL VAN PROXIMUS ZELF DOEN WANT EER DAT HUN KOMEN LEVEREN ZIE JE DE WEKEN VOORBIJ VLIEGEN!
Nooit meer!
Beantwoord
Klacht dynalogic
Beste antwoord door LorentzV
Dag Sara V, Stuur jij mij even een privébericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met jouw klantnummer?
Groetjes,
Lorentz.
Bekijk origineelGroetjes,
Lorentz.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.