Beste,
Sinds begin januari probeer ik mijn abonnement om te zetten naar een packs for employees van 17,01 euro:
Zie https://www.proximus.be/nl/id_ab_pfe_maxi/particulieren/producten/r-orphans/cr-pfe/packs-for-employees-maxi.html.
Ik heb hiervoor al verscheidene keren naar de helpdesk gebeld, maar ik ben nog steeds niet geholpen. Vorige week had de helpdesk beloofd om mij terug te bellen, wat nog steeds niet gebeurd is. De helpdesk had me aangeraden om een klacht in te dienen bij Proximus, wat ik gedaan heb (dossier nummer: 34738779). Tot op heden heb ik daar ook nog steeds geen reactie op gekregen.
Kunnen jullie aub reageren, dit asap in orde brengen en het geld dat ik sinds januari (en eigenlijk al vele jaren ervoor) te veel heb betaald in mindering brengen ?
Met vriendelijke groeten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.