Ik had zonet de klantendienst aan de lijn want ik ontving een herinnering per brief en SMS over een factuur die ik niet ontvangen heb en Proximus ook niet kan terugvinden in hun systeem. Daarop raadde de persoon die ik aan de lijn had me aan om online een klacht in te dienen met een scan van de factuur, na alle stappen te hebben doorlopen bleek dat ik geen bijlage kon uploaden (alle formaten geprobeerd JPG, PNG, PDF, documenten is ook maar 1MB).
Hoe kan ik hen deze brief alsnog bezorgen om te vermijden dat ik blijf herinneringen krijgen hierover.
Beantwoord
Herinnering over onbekende factuur
Beste antwoord door AkiW
Hallo,
dossier nr 33609670 is hiervoor aangemaakt. Ondertussen moet u deze factuur niet betalen. De bevoegde dienst zal dit opnieuw nakijken en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Bekijk origineeldossier nr 33609670 is hiervoor aangemaakt. Ondertussen moet u deze factuur niet betalen. De bevoegde dienst zal dit opnieuw nakijken en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.