Skip to main content
Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

416 reacties

Hallo, ik heb het spel ook net en heb hetzelfde probleem. Mijn modem versie is 10.A.O.I.FS. Zou het nog mogelijk zijn om de update te krijgen? Alvast bedankt!

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 28 april 2018
Frank, de update is naar je modem doorgestuurd. Dit kan een 2 uurtjes in beslag nemen alvorens deze volledig is doorgelopen. Grtjs, Charlotte.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 mei 2018
hier hetzelfde probleem graag de update aub

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 mei 2018
lijn nummer:
- 089 71 39 32

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 mei 2018
hi, we pushen de update naar je modem
dir zal binnen de 2u voor je werken

mvg

Ik heb ook een probleem met het spelen van Destiny 2, ik heb (2 dagen geleden) al een privébericht gestuurd naar het proximus team met mijn klantnummer. Is het nog altijd mogelijk om de update te verkrijgen? Alvast bedankt 🙂

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 11 mei 2018
Ik heb je geantwoord op je privé bericht,

Groeten

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 11 mei 2018
FranciscusPrimus dit vraagt tijd, dit kan een aantal uren in beslag nemen.Handmatig gaat het niet versnellen.Groeten Els

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 mei 2018
Ik heb het zelfde probleem aan de hand.
Ons lijnnummer is 011 81 90 37.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 23 mei 2018
Ik heb de nieuwe software naar je modem gepusht, dit kan een 2 tal uren duren voor het helemaal geïnstalleerd is. Je modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kan je terug verder

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 juli 2018
Hallo,
Ik denk dat ik met een zelfde probleem zit, maar dan bij een ander spel (street fighter V). Ik krijg namelijk geen goede verbinding met andere spelers omdat ik niet ptp kan connecten. Ik denk en hoop dat deze update mij hiermee kan helpen aangezien ik dus denk dat het probleem gelijkaardig is.
Mijn lijnnummer is 037712881.
Alvast bedankt.
Mvg Thibaut

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 2 juli 2018
Ok, we voeren de update uit Thibaut. Je verbinding zal er een twintigtal minuutjes tussen uit liggen.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 september 2018
Ik heb hetzelfde probleem..
lijnnummer: 016355369

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 7 september 2018
Ik heb een nieuwe software doorgestuurd, na een herstart van je modem moet dit nu werken.

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 november 2018
Beste

Zou deze soft. update ook naar mij kunnen gepushed worden a.u.b.?
Lijn nummer: 09 xxx xx xx

[Edit ThomasP: nummer verborgen]

TIA,

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 5 november 2018
Ferre_Lang, update is verstuurd. Binnen dit een een uur staat de update actief.