Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Eigenlijk versta ik toch niet goed als ze de klant daarmee kunnen een plezier doen, dat ze daar niet kunnen voor zorgen dat er een sagemcom zal opgestuurd worden, zo moeilijk of zo'n grote moeite, kan dat toch niet zijn ?
Ik geef hier nog iets van meer dan twee jaar geleden als info mee (terwijl we nu toch bezig zijn 😉 )
Q: Ik speel graag games op de playstation, onlangs heb ik Destiny gekocht.
Het betreft een online game, waarbij je met en tegen mekaar speelt.
Ik heb steeds problemen met mijn "modem".
Om het spel te spelen zonder problemen zou ik de instelling
NAT type 2 naar NAT type 1 veranderen.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit euvel oplos?
A: Wij hebben net hetzelfde probleem gehad, ook met Destiny.
We veranderden van een Bbox 2 naar Bbox 3.
Toen ik online speelde werd ik steeds uit het spel gegooid.
We hadden een Bbox 3 meegekregen van "Technicolor".
Na lang zoeken en bellen naar helpdesk kreeg ik een medewerker te pakken
die van het probleem afwist en mij vertelde dat de Bbox van "Technicolor"
zijn NAT type niet compatibel is met PS4.
Als oplossing moest ik Bbox 3 moest gaan halen van "Sagemcom".
Alles werkte nadien perfect, zonder ook maar iets te moeten instellen.

De NAT problemen bij sommige X-box of PS spelen is dat de Bbox3/T,
in tegenstelling tot de /S, geen full-cone NAT heeft geïmplementeerd

PPPoE NAT strict to NAT 1 (filmpje)
PS4 PPPoE NAT strict to NAT 1
Proximus Forum: PS4 aansluiten
PS4 aansluiten
Misschien moet je via je MyProximus "CGN" uitschakelen.
CGN geeft vaak problemen met spelconsoles.
Wanneer ingelogd in MyProximus ga je naar "Mijn producten" -> "Internet" -> "Actieve diensten".
Schakel hier CGN uit.
Indien je hierbij hulp nodig hebt mag je me ook altijd je telefoonnummer of klantennummer doorsturen
naar Het Proximus Team zodat we dit even voor je aanpassen.
of dit kan ook via de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

via bv. http://watismijnip.be wordt het publiek IP gedetecteerd en is dat van de BAS, welke de IP adressen verdeeld (81.xxx.xxx.xxx).
Het is pas de CGN achter de BAS welke een privaat IP geeft aan de bbox (100.x.x.x).
Reputatie 6
Badge +3
Dag Glenne,

We zijn aan het nakijken vanwaar het probleem kan komen. Het is ook nog een beta game. Groeten, Jimmy
Dag Glenne,

We zijn aan het nakijken vanwaar het probleem kan komen. Het is ook nog een beta game. Groeten, Jimmy


Hey Jimmy beta heeft er niets mee te maken denk ik want was bij hun vorige game ook zo op ps4.

Net gebeld met technische dienst ze kunnen dus echt geen Sagem garanderen. Zo blijft een mens bezig 😞
Dat begrijp ik toch totaal niet waarom dit niet kan, dan lossen ze toch het probleem ook niet op als je weer dezelfde modem van technicolor ontvangt!

NB: in die uitleg hierboven schijnt het dat de CGNAT (CGN) tegenwoordig niet meer ingeschakeld wordt op de bbox3's.
Reputatie 6
Badge +3
Dat was al gemeld ook. We zijn aan het kijken vanwaar het probleem komt.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,

We zoals op het forum al gemeld, zijn onze experten aan het kijken vanwaar dit probleem komt. Dus het heeft total geen zin nu om de modem gaan om te ruilen zelfs.

Groeten,

Jimmy
Dag Martin,

We zoals op het forum al gemeld, zijn onze experten aan het kijken vanwaar dit probleem komt. Dus het heeft total geen zin nu om de modem gaan om te ruilen zelfs.

Groeten,

Jimmy


Het heeft wel zin want met de bbox3 van Sagecom zijn er geen problemen :D

BTW hier het topic op het Bungie forum:
https://www.bungie.net/en/Forums/Post/230309851?sort=0&page=0

Allemaal gamers van België en Italië blijkbaar
Ok Jimmy O,

Maar het was er mij meer om te doen dat ik niet begrijp dat proximus niet kan zorgen/verzekeren dat het een Sagemcom is die geleverd zal worden.
Net zoals die mensen vroeger met hun ps4 problemen een bb3/S gekregen hebben om de problemen op te lossen.
Van in het franstalige topic:

Hello,

Nous avons signalé le probleme hier et nos ingénieurs sont occupés d'effectuer des verifications. Nous vous tenons informé via ce forum dés que vous avons un retour d'informations.

Michaël
Reputatie 6
Badge +3
Dat is wat ik je ook al eerder vandaag had gemeld dat we onze experten ermee bezig zijn.
Dag Glenne,

We zijn aan het nakijken vanwaar het probleem kan komen. Het is ook nog een beta game. Groeten, Jimmy


Hey Jimmy beta heeft er niets mee te maken denk ik want was bij hun vorige game ook zo op ps4.

Net gebeld met technische dienst ze kunnen dus echt geen Sagem garanderen. Zo blijft een mens bezig :(



echt raar want bij mij straks komen ze een vervangen en heb maar pas vandaag ook gebeld.
Is het een technieker dan die hiervoor komt of is het leveren aan huis via Bpost?
Reputatie 6
Badge +3
Normaal moeten onze collega's kijken als de vraag niet verband heeft met een algemeen probleem. Normaal gebeurt dit automatisch als dit regio gebonden is. Waarschijnlijk zal dit over het hoofd gezien zijn door een collega. Groeten, Jimmy
Reputatie 6
Badge +3
Wij sturen nooit techniekers voor omruilingen.
dat zou handig zijn moest er gewoon iemand langskomen om hem te vervangen. Misschien dat ik ook eens bel naar proximus
Reputatie 6
Badge +3
Thomas,

We doen voorlopig geen omruilingen tot we meer weten wat het probleem juist veroorzaakt. Alvast bedankt voor het geduld. We gaan ook geen omruilingen doen aan huis. We gaan kijken als we softwarematig eventueel iets kunnen aanpassen.
ok geen probleem is enkel maar beta. Is spijtig dat ik niet kan deelnemen maar is nu eenmaal zo. zou al gelukkig zijn als het opgelost is tegen wanneer de game launched 24/10/2017. Maakt niet uit hoe 🙂 want heb de game al gepreorderd en zou het wel willen spelen. Maar ben al blij dat ik niet alleen ben en dat er aan gewerkt wordt.

MVG Thomas
Reputatie 6
Badge +3
Dat begrijp ik maar we gaan straks hopelijk meer nieuws hebben.
ok geen probleem is enkel maar beta. Is spijtig dat ik niet kan deelnemen maar is nu eenmaal zo. zou al gelukkig zijn als het opgelost is tegen wanneer de game launched 24/10/2017. Maakt niet uit hoe 🙂 want heb de game al gepreorderd en zou het wel willen spelen. Maar ben al blij dat ik niet alleen ben en dat er aan gewerkt wordt.

MVG Thomas


Als het niet opgelost is voor de beta kan je toch vpn proberen, dan kan je toch alvast de story missie uitspelen. pvp is iets anders natuurlijk.
Op het Franse forum heeft een Proximus medewerker gepost dat er een mogelijke fix gevonden is en ze gaan dit naar 7 gamers die gisteren hun nummer gegeven hebben uitsturen (hun bbox). Het is een testversie, indien deze werkt doen ze hun best om het tegen 6 september officieel uit te brengen.

'e-bonjour à tous !

Je peux vous dire que nos ingénieurs n'ont pas chômé sur le sujet ! Donc, ils pensent peut-être avoir trouvé une solution.

Une mise à jour du modem BBOX de 7 gamers qui nous ont transmis leur numéro va être effectuée ce soir. ( Il s'agit d'un test et donc inutile de déployer cette maj chez tout le monde, merci pour votre compréhension). Je vais contacter ces 7 personnes en privé.

Il s'agit d'un "engineering build" ce qui veut dire qu'il n'est pas prévu d'être déployé pour tous nos clients autrement dit ce build sur lequel nos ingénieurs travaillent est spécifique pour les joueurs de Destiny 2

Si ce firmware s'avère être fonctionnel et que vos feedbacks sont positifs à ce sujet alors la team compétente va créer une procédure pour que tous les gamers de Destiny 2 puissent avoir cette update avant la sortie officielle du jeu le 6 septembre.

Voilà , donc on avance...Comme on dit

Stay tuned !

Vincent'
Sparkles

probleem is dat ik niet weet hoe je vpn doet 🙂 is het moeilijk?
en hopelijk komt de update er door dat zou goed nieuws zijn
Sparkles

probleem is dat ik niet weet hoe je vpn doet 🙂 is het moeilijk?
en hopelijk komt de update er door dat zou goed nieuws zijn


Ik heb deze guide gebruikt, hiermee heb ik Mass Effect Andromeda vroeger kunnen spelen:
http://www.vpngate.net/en/howto_softether.aspx

Probeer een vpn van in europa te nemen, ik kreeg gisteren pvp wel niet aan de praat, paar andere servers proberen vandaag.
is gelukt voor te installeren. merci 😛
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim

Reageer