Op 24 augustus simkaart iPhone gewisseld voor nieuwe iPhone.
Vanaf 1 september is plots het datapakket voor mobiele telefoon verdwenen en kregen we al snel sms'jes dat het surfvolume met xx EUR overschreden was.
4 september Proximus gebeld - men beloofde dit op te lossen en de onjuiste dataoverschrijding te annuleren. Geen ticket nr ontvangen van Proximus.
5 september: zelf via Proximus web email verzonden met referentie 35454859 (geen reactie ontvangen)
6 september: Terug via Proximus web email verzonden met referentie 35471047
Vandaag 11 september nog steeds niets gehoord van Proximus, als ik terug bel naar de helpdesk krijg ik alleen via automatisch antwoord te horen dat de referentie nr nog in behandeling is.
Dus: 11/9 nogmaals terug gebeld tot ik operator aan de lijn kreeg - begreep het probleem en ging horen bij de klantendienst (ik werd in wacht gezet), 3 min later werd de verbinding gewoon onderbroken - Stand: Niets opgelost en de teller van het surfvolume loopt maar door (staat een limiet op die bijna is bereikt).
Ik wens onmiddellijk terug het datavolume dat ik contractueel had en alle kosten gerelateerd aan de zogenaamde surfvolume overschrijding dienen geannuleerd te worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.