Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Ik vroeg mijn overschakeling van telenet naar proximus aan. Ze verzekerden me overname van gsm nummer en vast nummer. Tevens werd me gezegd dat ik pas na installatie van internet ook van gsmprovider zou veranderen. Wegens technische problemen met de straatbekabeling komen jullie techniekers pas terug op 28/1. Nu heb ik sinds vanmorgen 'geen service' op mijn gsm. Als ik telenet hierover berichtte, vroegen ze me of ik veranderd was van provider wat ik beaamde maar met de aanvulling dat de overschakeling nog niet compleet zou zijn daar er nog geen installatie van internet was voltrokken. Zopas kreeg ik dit bericht terug van telenet: "Hey Kim, zou je toch eens kunnen informeren bij je nieuwe provider? We kunnen dit van hieruit opnieuw voor activeren maar als de overname bij hen toch zou zijn afgerond, kunnen we dit niet opnieuw activeren. En als deze in wacht staat bij hen gaan ze deze opnieuw moeten aanvragen. Daarom dat we vragen om even te informeren wat voor hen het gemakkeli
Blijkbaar een onmogelijke opdracht voor Proximus in zijn geheel ? Klant is dupe van malafide werking intern bij Proximus. Bij klantendienst wordt er verwezen naar een totaal andere dienst die instaat voor de verwerking van de punten en de verzending van de Proximus producten. Wanneer je als klant bereidt bent om zelf contact te willen opnemen met deze dienst krijg je aan de telefoon het antwoord: "deze is niet te bereiken meneer, we maken een ticketje aan en sturen deze door met melding hoogdringend, want u wacht al lange tijd". En daarmee lijkt de kous af. Na het gebruik van verschillende contactkanalen, krijg je nog steeds geen passend antwoord. (telefonisch, via mailverkeer, via chat) Verschillende mogelijke redenen volgens klantendienst; Het kan te maken hebben met de stockvoorraad, het kan dit en het kan dat,... daar heb je als klant bitter weinig aan=geen transparantie en onduidelijke communicatie. Nu vandaag (17/01/2019) wordt er via de Proximus chat verwezen naar een do
Ik heb sinds gisteren, zaterdag 11/01/2019, een Bizz All In abonnement. Nu werd mijn privé abo een week geleden al over gezet naar mijn btw nummer en dus gisteren gewijzigd naar Bizz All In, dus al 2 maal een rit naar de Proximus winkel en als beginnend zelfstandige veel verloren tijd. Ik heb ook de promotie genomen met de data smartphone, deze was niet aanwezig in de winkel maar in andere filialen wel maar ik kon deze daar niet gaan ophalen omdat die nog niet gekoppeld zou zijn aan mijn abonnement, dus moet ik weer een rit naar de winkel inplannen, dus nog eens verloren tijd. Mijn e-mail met persoonlijke domeinnaam moet ik zelf instellen via MyProximus, als ik daar naar ga kijken zie ik geen enkel product meer dat ik zou hebben. Ik vindt eerlijk gezegd de service van Proximus naar een beginnend zelfstandige toe tot nu toe ondermaats, net zoals de service in de Proximus winkel. Bij het eerste gesprek in de winkel was alles rozengeur en maneschijn maar bij het overzetten gisteren n
Beste, Aangezien het onmogelijk is om klacht neer te leggen via e -mail doe ik het via deze weg. Op 04/01/2019 werd onze abonnement met Proximus stop gezet. Onze abonnementen zaten bij SSDGI onder een businesspack. Er werd mij wijsgemaakt dat mijn abonnement omgezet werd naar een pay en go kaart. Hiervoor diende ik mij te identificeren. Dit kon via internet, makkelijk zou u denken.... Niet dus. De website gaf aan dat deze verouderd was en dat het, wegens veiligheidsredenen, niet lukte. Er zat niets anders op dan op een zaterdag naar de Proximus winkel te gaan. Een uur later kwam ik buiten... het zou opgelost zijn en binnen een uurtje kon mijn nieuwe provider mijn gsm nummer overnemen. Ik belde naar de nieuwe provider... Bleek Proximus de kaarten niet had vrijgegeven. Even bellen met u pay en go kaart. Zo gezegd zo gedaan. Tot mijn verbazing werkte het nog steeds niets; Contact opgenomen met de klantendienst. Werd doorverbonden en kreeg een algemene werknemer aan de lijn die
Ik zou graag mijn bestelling anuleren omdat ik niet wist dat het direct zou besteld zijn met een paar klikken .
Hallo Ik heb 2 verschillende klantennummers maar zou deze graag op 1 willen zodat ik dt allemaal in 1 account kan beheren en dat ik maar 1 factuur krijg. Ik zag verschillende topic's op dit forum maar nergens vond ik een oplossing... Ik belde ook naar de klantendienst maar de persoon aan de lijn moest ophangen want zijn werkdag zat erop...
Een aantal maanden geleden de activatie van mijn telefoonlijn aangevraagd. Nu krijg ik plots de wittegids toegestuurd, en is ook mijn nummer ongewenst vermeld in deze gids. Waar worden deze "toelatingen" beheerd : is er ergens op myproximus een mogelijkheid om zowel : - de aanvraag voor géén wittegids te verkrijgen te activeren - de vermelding van mijn telefoniegegevens in deze wittegids te verhinderen ? (i.v.m. vermeldingen telefoongids heb ik wel al begrepen dat ik mij moet/kan uitschrijven via 0800 98 022 of e-mail: gids@1207.be)
Beste, een half jaar geleden was dit ook het geval dat mijn Nederlandse collega’s me steeds bellen, en ik niet zie wie me belt of gebeld heeft. Vervelend. Nadien contact gehad met jullie, en was dit daarna in orde. Nu is dit bij mij en m’n collega terg het geval. Graag oplossen aub.
Ik heb nog nooit zoveel spam in mijn mailbox gekregen sinds de nieuwe GDPR regelgeving in voege is getreden. Is er bij Proximus aan de spam filters geprutst?
We hebben nu enkele dagen een abonnement op Tuttimus Fiber. Gisteren konden we enkel tv kijken via het tv-toestel, ‘aar niet via pc/laptop/smartphone. Dat werd gisteren snel opgelost. Maar nu kunnen we geen tv meer kijken op het tv-toestel. Heropstarten van moden en van decoder helpt niet. Kan dit even nagekeken worden aub?
Constant storing , paar momenten in de dag heb ik proximus tv en internet doch dit valt voortdurend weg. Reeds eenmaal hersteller laten komen die het dan weer in orde krijgt voor een uurtje en dan weer bam alles weg. Ondertussen toch reeds een tiental dagen zonder internet,zonder televisie. Klantendienst ook al paar keer gebeld. De hersteller zou alles eens uitmeten , hoogstwaarschijnlijk zou het gaan om een storing ergens verderop in de straat. De laatste uitleg die ik kreeg was als volgt ; Ja er zijn werken aan de gang (15 straten verder btw )heb nogal klachten moeten oplossen onder andere in uw straat. Nou op dit moment is er juist niks opgelost. Moet ikzelf vragen aan die straatwerkers of ik even een kabel van Proximus mag komen aaneenlassen? Heeft het Überhaupt zin om nogmaals een hersteller te laten komen en weer een dag vrijaf te nemen? Is het dan echt niet mogelijk om uit te zoeken waar de storing vandaan komt? Hoe zal ik gecompenseerd worden? Plus wat moet
Nokia 5 Silver mobilus S met dataphone 500mb.Betaalde 20.99€ maandelijks.Tariefplan nog tot 31/7/2019. Nu nieuw tariefplan genomen met Huawei mate 20 lite ,1gb dataphone en mobilus S Tot gisteren restwaarde op My Proximus 37€. Nu vandaag plots 109€?? Hoe kan dit? Kan iemand mij de restwaardetabel van november 2017 van die Nokia 5 bezorgen aub? Ik geraak trouwens maar niet op mijn nieuw tariefplan.Ik sloot dat af van eind november 2018 en nog steeds staat ik My Proximus dus die Nokia Silver en betaal ik nog steeds 20.99€ ipv de 25.99 €die het zou moeten zijn. Ik contacteerde al tig keren de helpdesk via chat en telefonisch maar gaat van kwaad naar erger...
My Proximusapp werkt al weken niet. Heb het al verwijderd en de gsm opnieuw opgestart. Al verschillende keren geprobeert maar het lukt niet. Voor de upgrade nooit een probleem gehad. Ik kan niet openen. Geen rekeningen, geen verbruik helemaal niks dus. Ik wil hier echt wel een oplossing voor. Door omstandigheden is mijn verbruik hoger dan normaal dus dat niet kunnen opvolgens heel vervelend.
Sinds ik ben overschakelde van een abonnement naar Pay&Go krijg ik geen nummerherkenning meer. Alle binnenkomende telefoons zijn “onbekend”. Hoe kan dit worden opgelost?
Het onevenwicht in het aantal zenders in de Nederlandstalige en Franstalige entertainmentboeketten is na het verdwijnen van Sundance TV wel heel groot geworden. Beloofde Proximus niet om een waardige vervanger te vinden? Het is wel heel stil omtrent dit item...
Ik heb Proximus tv in mijn pakket maar als ik via de app of via de site probeer te kijken krijg ik de melding dat ik hier niet op ben geabonneerd. In MyProximus staat nochtans dat deze gelinkt is aan mijn account. Hoe kan ik dit oplossen?
hoe kan ik het aantal adressen verhogen waarnaar ik een bericht wil sturen? als ik een reply all doe op een mailbericht met 20 mailadresses krijg ik anderstaand foutbericht Your message did not reach some or all of the intended recipients. Subject: RE: nieuwjaarsdrink Sent: 15/01/2019 15:11 The following recipient(s) cannot be reached: ….. de oplossingen die in enkele andere topics staan werken niet. outlook is geconfigureerd volgens proximus aanbevelingen : Server voor inkomende e-mail: vul imap.proximus.be in. Server voor uitgaande e-mail (SMTP): vul relay.proximus.be in. Inkomende e-mail (IMAP): vul 993 in. Gebruik het volgende type versleutelde verbinding: selecteer SSL in het dropdownmenu. Uitgaande e-mail (SMTP): vul 587 in. Gebruik het volgende type versleutelde verbinding: selecteer STARTTLS (or TLS) in het dropdownmenu.
krijgt de abonnee geen punten meer van verjaardag groeten
Reeds geruime tijd is in myproximus (web) "Mijn producten" en mijn factuur bekijken/downloaden niet meer beschikbaar. Zeer vervelend dus wat is hier de oplossing voor?
Hallo, ik kan oude serieopnames maar niet annuleren. Het gaat hier om programmaties van de Nederlandse zenders, voor die overgingen naar de HD-variant. In gelijkaardige topics op het forum lees ik dat deze door de helpdesk kunnen worden geannuleerd. Kan dit voor mij ook gebeuren aub? Ik kan de bewuste series en mijn nummer doorgeven via apart bericht. mvg Stijn
Ik heb gisteren de Studio 100 Go Pass op mobiel (Mobilus S) geactiveerd. Als ik de app open op de iPad, zie ik bijna overal een slotje staan. Ik moet mij dan telkens opnieuw inloggen, maar het probleem blijft! Iemand die mij kan helpen?
Ik heb al internet bij Proximus. Nu wil ik een abonnement nemen op Proximus TV en de installatie zelf uitvoeren in plaats van dat een technicus dat voor mij doet. Is dat moeilijk? Heeft iemand daar ervaring mee? De reden is dat ik mijn thuisnetwerk en alles wat eraan hangt zelf wil kennen en beheren.
Dubbele opname doet rare dingen. Originele opname en nadien herhaling. Ik neem de serie "Married With Childeren" dagelijks op in serie, op de zender Chaz. Goed programma om ,og eens te kunnen lachen voor het slapen gaan. Maar ik stel vast dat: De originele opname wordt rond 19u opgenomen. Die zet ik direct op "langer bewaren". Ik kijk er niet direct naar, dus blijft hij in de lange termijn opnames staan. Maar de volgende dag wordt die aflevering opnieuw uitgezonden rond 12u. Als ik die dan op langere termijn wil bewaren, dan wist hij die aflevering maar ook de eerste aflevering. Ik moet die 2de aflevering dus altijd wissen door op "kijken" te klikken, anders ben ik de 1ste aflevering ook kwijt. Want ook bij aflevering wissen, verdwijnt de eerste. Ik heb dit alleen voor bij dit programma. IK heb een V5 HD.
hello ik wou even vragen waarom mijn bestelling smartphone samsung galaxy 9 met bestell nr R4WEBSHOP002378180 DEZE IS BESTELD OP 14/12/2018 EN ZOU GELEVERD WORDEN OP 15/12/2018 EN TOT NU TOE NOG NIETS ONTVANGEN KL NR 613807892
Tot voor kort had ik een installatie met ISDN en een Bbox3 met daarop TV en een vrij recente switch (okt 2018) van tp-link voor de extra PC's, NAS en netwerk printer voor het bedrijf van mijn vrouw. Dit alles werkte prima tot dinsdag 8/01/2019. Toen is er een technieker langs geweest om de installatie te vervangen naar VOIP en een Bbox3V+. Wanneer de switch werd aangesloten viel alle communicatie weg; LAN, Wifi en de VOIP telefonie; enkel de TV werkte nog. De technieker is hier 3,5 h bezig geweest en is vertrokken zonder een oplossing. Aangezien ik een aantal apparaten nu niet meer op het netwerk kan zetten geeft dit voor het bedrijf wel problemen. Bij deze graag zo snel mogelijk een oplossing. De technieker begreep ook niet waarom de switch met een Bbox3 wel werkt en met een Bbox3V+ niet. De oplossing die in een ander topic aan bod kwam nl. IGMP Snooping werkt hier ook niet, heb ik al getest. Aan Proximus vraag ik een degelijke oplossing. Aan andere forumleden; andere oplossingen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.