Skip to main content
Vraag

Geen nummerherkenning

  • January 4, 2019
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Sinds ik ben overschakelde van een abonnement naar Pay&Go krijg ik geen nummerherkenning meer. Alle binnenkomende telefoons zijn “onbekend”. Hoe kan dit worden opgelost?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • January 4, 2019
Bezorg je ons via privébericht even je GSM-nummer?

  • Newbie
  • January 16, 2019
Ik heb juist hetzelfde probleem. Enkel inkomende telefoons zijn onbekend. Uitgaande hebben wel een nummerweergave.
Hoe kan ik dit olossen ?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 16, 2019
Regine12,

Je mag me via deze link je GSM nr. eens doorsturen dan kijken we dit na.

Groeten Geert