Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik durf hier op dit forum gerust herhalen dat ik een geduldig persoon ben, maar de 'tijdelijke onbeschikbaarheid' van de NOKIA 8 zou zelfs Tenzin Gyatso (https://nl.wikipedia.org/wiki/Dalai_lama) uit zijn evenwicht brengen. Na hierover de voorbije 3 weken meerdere malen contact te hebben opgenomen via jullie (uiterst vriendelijke) klantendienst en navraag te doen bij de fijne mensen in mijn favoriete Proximus Center, ben ik, spijtig genoeg, nog geen stap verder in de aankoop van mijn favoriete smartphone. Al die tijd zit ik zonder gsm, terwijl mijn abonnementskosten even geduldig doorlopen. Ik doe hiervoor nog een laatste poging via dit forum. Alvast bedankt voor uw spoedige, positieve én vriendelijke hulp!
Beste Is het tot op heden nog mogelijk om een BIS-optie bij mijn abonnement te nemen? Ik kan deze namelijk nergens meer vinden op het online portaal. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Gill
Sinds jaar en dag heb ik een internet start pakket (27,50 EUR) met Volume pack unlimited (10 EUR). Elk jaar doe ik een kostenanalyze en nu zie ik dat ik geen onbeperkte surflimiet meer nodig heb. Maar als ik wil downgraden en mijn Volume pack unlimited wil opzeggen, krijg ik van de klantendienst te horen dat dit niet mogelijk is. Ik zie nochtans dat de website het internet start pakket aankondigt voor 27,50 EUR per maand. Kan iemand mij vertellen welke stappen ik moet nemen (behalve naar het 0800 nummer te bellen waar ik geen tijd voor heb?)
Beste proximus-werker, Ik gebruik mijn allendaagse tijd, die ik beter zou spenderen aan het leren van vakken voor de universiteit aan jullie geweldige internet. Mijn familie betaalt al 11 jaar voor een alles-in-een pakket, waarbij we normaal gezien 100MB/s downloadsnelheid zouden moeten hebben. Dat is blijkbaar te moeilijk voor jullie om ons te geven, blijkbaar vinden jullie 30MB/s goed genoeg. Ik ben van mening dat als wij betalen voor bepaalde diensten, diensten die wij degelijk willen gebruiken, dat wij die dan ook moeten krijgen! Ik zou zeggen dat rond de 15 à 20 EURO per maand aan internet besteed wordt en we krijgen maar 3/10 van wat ons beloofd wordt, dan worden wij toch niet rechtvaardig behandeld? Ik heb al met uw klantenservice gebeld, zij zeiden me:' ja wij kunnen er niets aan doen dat u niet onder de zendmast woont.' Ja ik kan er niets aan doen, dat ik geen straling 24/7 door mijn lichaam wil hebben gaan. Mijn familie betaalt voor 100 MB/s en het is ook logisch da
Hallo iedereen, Sinds vorige maand krijg ik om de paar minuutjes internet storingen.. op een laptop zegt die bijvoorbeeld "DNS server reageert niet" op gsm tablets enzo voort blijft de pagina of apps gewoon laden.. Ik heb wel al gemerkt dat het wifi uit zetten en terug aan zetten het probleem wel oplost ma ja ik kan dit ook niet om de paar minuutjes blijven doen. Ik wil ook wel zeggen dat er soms 8 tot 12 apparaten zijn verbonden met onze (Modem Internet Maxi). Vroeger had ik alleen het internet van Proximus maar nu heb ik ProximusTv er bij besteld dus misschien komen die storingen daardoor? ik weet het niet. Mvg, Abass
Wij zijn een nieuwe klant maar ondervinden diverse problemen, TV-gerelateerd: - Na het verplaatsen van enkele zenders hebben we nu dubbele zenders. Eén zendernummer die twee verschillende kanalen lijkt te hebben. Bij het zappen van 6 naar 8 bijvoorbeeld, kijgen we zender 6, eerste kanaal op zender 7, tweede kanaal op zender 7 en dan zender 8. Heb al diverse dingen geprobeerd maar ik vind niet hoe ik dit terug kan rechtzetten - Bij het inloggen op de proximus TV app krijg ik steeds de melding dat er geen Proximus TV abonnement is gelinkt aan mijn login of dat ik niet de beheerder ben . Dit is wel het geval. - Geen mogelijkheid om het de PC proximus TV te gebruiken. Ik krijg een pagina die bijna leeg is, met enkele niet-werkende links in zowel IE/FF en Chrome op meerdere toestellen. - Verder lijkt er iets misgegaan met de facturatie aangezien ik vorige maand plots een deel krijg die niet via domicilïering is gegaan en de rest werd om de één of andere opgesplitst in een factuur
Heb al maanden geregeld last van het mankeren v/d synchronisatie tussen beeld en geluid. Een pauze/stilstand van 2 seconden en ik weet hoe laat het is. Ik heb reeds nieuwe decoder toegestuurd gekregen alsook nieuwe b-box, netwerkkabels verstoken, alles gereset maar niks verhelpt het steeds wederkerende probleem. Gisteren was het op z'n ergst. 5 minuten kijken en lap, de glitch en synchronisatie weg. Decoder afzetten, terug aan en terug 5 minuten tv om dan alweer de glitch te hebben en wederom weg synchronisatie, dit de hele avond!. Heb met gsm 15 x geprobeerd het gratis 0800 nr te bellen maar kreeg geen verbinding. Graag hulp Alvast bedankt! Toon
Ik wil gebruik maken van proximuscloud, maar kan de windowsversie voor pc van de cloudapplicatie niet downloaden. Ik krijg de melding : "Je verbinding is niet privé ........." zie bijlage. Hoe kan ik verder ?
Eergisteren werd bij mij Proximus TV geïnstalleerd als pack internet + TV (geen familus of tuttimus). Ik beschik over een MyProximus account waar ik onder mijn klantenprofiel bij "Applicaties" zie staan dat zowel Proximus TV als ProximusTV.be gelinkt zijn aan dat account. Als ik aanmeld op de app of de website met dezelfde accountgegevens krijg ik bij aanklikken van TV kijken echter de melding dat ik niet geabonneerd ben en ook een melding "No accounts available as you are not an NTE user" Wat is er mis??? Ik lees diverse meldingen hierover maar geen pasklare oplossing.
Ref: R4WEBSHOP002609810 Link is niet actief. Kan iemand me zeggen hoe de bestelling ervoor staat?
waarom kan ik plattelandstv niet ontvangen ?
Ik weet zelfs niet waar ik moet beginnen over mijn klacht... Ik ging verhuizen. Het heeft daaaaagen geduurd eer dit in orde was. Ik hoorde maar niets, dus ik belde om uiteindelijk te horen dat mijn bestelling geannuleerd was en ik terug opnieuw 2 weken kon wachten. Oké, allemaal goed uiteindelijk had ik wel internet. Deze week ineens uit het niets kreeg ik een mail dat ze kwamen voor de verhuis. Waarom?? Alles was eindelijk in orde. Dus ik bel om te zeggen dat het in orde was. Die jongen aan de telefoon zegt me gewoon oei ok ik zal dit afsluiten. Ik kom s avonds thuis WAS MIJN INTERNET AFGESLOTEN. Waaarom?? Dus ik bel s avonds. Neemt een mevrouw op dat ze niets kon doen. Ze kon niet geloven wat een uilen haar collega’s zijn. Maar ze zou een briefje leggen voor morgen en er zou gegarandeerd iemand mij terugbellen. Nu de ganse dag niets gehoord... ik bel zelf. Natuurlijk niets gebeurd en die die persoon kon me niet helpen hij ging het navrage . Verbinding gewoon verbroken... ko
Bij mij thuis heeft de technieker van Proximus een PLC-adapter WiFi-extender V2 geïnstalleerd in de keuken maar deze werkt zonder een PLC-adapter en is via een UTP-kabel rechtstreeks aangesloten op de modem (bbox3V+). De TV-decoder is dan aangesloten op de tweede nog vrije poort en de Wifi-extender kan gebruikt worden om met een smartphone, laptop of tablet aan te loggen. Ik vind deze werkwijze niet terug in de informatie op de support pagina van Proximus. Ook de functie van de lampjes op deze wifi-extender klopt niet: het WiFi lampje knippert steeds rood. Niettemin kan ik met mijn smartphone probleemloos aanloggen op de WiFi-extender Raf
Dit MOET mij van het hart .... een voorbeeld van hoe klantenservice NIET mag zijn..... Woensdag 11 juli ll stappen wij de Proximus shop in Puurs binnen met de vraag wat we moeten doen om alles in orde te zetten gezien wij op 27 augustus definitief naar het buitenland verhuizen. De mijnheer van deze shop verzekerd ons dat wij slechts enkele dagen vooraf alles moeten laten afsluiten. Wij zeggen dat we ons beiden abonnementen willen omzetten naar betaalkaarten maar ook dit is volgens de heer in kwestie veel te vroeg. Zo gezegd, zo gedaan, vrijdag 24 augustus stappen we terug de winkel binnen en we zien daar nu een mevrouw. We leggen uit wat we willen nl, 2 abonnementen omzetten naar betaalkaarten, internet afsluiten alsook de extra's die we hadden via ons TV (nl voetbalabonnement). We hebben onze internetboxen bij welke zij aanvaard en zegt hiervoor het nodige te zullen doen. Ze klaagt dat zij normaal niet in die shop staat en dat haar voorganger welke zich heeft ziek gemeld een pui
Vandaag eindelijk na een maand wachten komt de installateur. Na lang zoeken komt hij met de melding, dat er een telefoonkabel moet getrokken worden vh straat tot in de garage.Proximus zou mijn oprit dan uitbreken voor de zgn. Sleuf. Ben dan maar zelf in de kruipkelder gekropen en heb gezien dat er vooraan een buis met een zwarte kabel binnekomt. Is dit een wachtbuis...??? Zoja dan zou ik graag hebben dat er hier langs gewerkt wordt!!! Ipv oprit open te breken!! Ik weet niet wat te doen... moet ik nu een sleuf vh straat tot garage maken, of is dit nu een wachtbuis, hetgene de man mij niet wist te vertellen. Ik ben nieuwe klant en de installateur meldde mij dat dit kostenloos is, ook als er gegraven moet worden... Ik wil geen extra kosten meer... nu komt er 6/2 pas een lasser, en weet ik niet of er gegraven moet worden of niet?!?! En betalen hopelijk ook niet. Kan u mij aub wat meer duidelijkheid geven...
iPhone 8 besteld en meteen betaald via online shop op 21/12/2018. Sms-je dat die volgende werkdag wordt geleverd en dan een sorry-smsje dat de levering later zal plaatsvinden omwille van de drukte. Dan stilte...bellen naar klantendienst levert niets op, behalve de boodschap dat men mij terug ging contacteren ivm levering. Dossiernummer was 36819301. Nu ondertussen dikke week verder. Heb ook nog eens een herinneringsbericht gestuurd via mail, nog steeds geen antwoord. Als ik het forum erop nalees, ben ik zeker niet de enige die op een wel zéér laattijdige levering zit te wachten en ziet het er ook niet naar uit dat dit snel opgelost raakt. To be continued …(?)
Hoelang moeten we nog wachten op die Chromecast ?
Als ik mijn verbruik bekijk van vaste telefoon van deze maand zie ik dat ik geen verbruik heb. Logisch want onze telefoon was reeds op 22/12/18 kapot tot op de dag dat de technicien van Proximus op 18/01/19 langs geweest is. Ik vraag me af of er bij de volgende factuur rekening mee zal gehouden worden
Dag proximus, Ik heb een decoder v5c en betaal hiervoor 8€ in de maand terwijl ik een 4k tv heb en er niet tenvolle kan van genieten via jullie diensten... omdat jullie enkel decoders ruilen als ze kapot zijn. Terwijl vrienden van mij een decoder v6 hebben gekregen bij een abonnement terwijl deze geen 4k tv hebben en ook 8€ betalen, wat zijn zij meer? Dat ze voor dezelfde 8€ een betere decoder krijgen? Mvg, Alain
Kunnen we een telefoonnummer van een vaste lijn bij Telenet overnemen naar Proximus? Het telefoonnummer is bekend bij alle klanten maar wij nemen de zaak over en willen graag Proximus i.p.v. Telenet maar wel met behoud van het telefoonnummer.
Hallo, Eind december wisten ze ons in de Proximus winkel te overtuigen van een Tuttimus aansluiting. Onderdeel hiervan zou een gratis Samsung Smart TV zijn. Er bleek echter iets fout gegaan te zijn waardoor ik de 6 maanden korting zou ontvangen ipv de TV. Na telefonisch contact met de klantendienst is mij verzekerd dat dit recht gezet zou worden.Ze wisten mij echte wel te vertellen dat deze pas in april geleverd kunnen worden. Nu is dit voor ons geen probleem maar ik heb al sinds begin januari niks meer gehoord en ben benieuwd naar de status hiervan. Is dit ondertussen correct opgenomen in de systemen en staat er een tv voor mij ik bestelling?
Hello Proxipeepz! Is het reeds mogelijk om de V5 decoder te laten vervangen door een V6 ? Ik heb een 4K tv, dus dit zou op zich wel een vooruitgang moeten zijn of ligt dit complexer ? Welk voordeel heb je momenteel met een V6 decoder t.o.v. een V5 ?
Kunnen Shorts TV en Film Europe Channel niet toegevoegd worden in het Entertainment Channels NL-boeket? Twee filmzenders die de leegte van AMC kunnen opvullen in het magere boeket. Of is er een mogelijkheid om het eigen MS-kanaal aan te bieden? Wat gaat Proximus doen om het boeket Entertainment Channels NL uit te breiden? Graag een duidelijk concreet antwoord. Mvg
Na overstap naar Familus M (mits tussenkomst werkgever via pack for employees) heb ik op 04/02/2017 een aanrekening ontvangen waarbij zowel het bedrag van mijn 'oude' pack (internet + vaste lijn + tv) als elk van deze 3 abonnementen afzonderlijk worden aangerekend. Ik heb hiervoor herhaaldelijk de klantendienst telefonisch proberen bereiken, zonder succes. Hierop ben ik naar een Proximus center gegaan, waar men mij opnieuw heeft doorverwezen naar de telefonische klantendienst OF MyServices. Op MyServices heb ik online de factuur 4x (op verschillende dagen) proberen betwisten, telkens met volgende boodschap als resultaat: 'door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar; gelieve later opnieuw te proberen'. Vandaag de klantendienst nogmaals telefonisch proberen bereiken --> na 35 min op muziek nog steeds niet doorverbonden met een medewerker!! Ondertussen ben ik sinds 06/02/17 aan het proberen om deze factuur te betwisten, zonder resultaat. Ik word van het kast
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.